اخبار بازی

محتویات DLC بازی Gran Turismo 7 مشخص شد

استودیو Polyphony Digital با انتشار یک پست از محتویاتی که قرار است در آینده طی DLC بازی Gran Turismo 7 به این عنوان اضافه شوند، رونمایی کرد. این محتویات شامل اتومبیل‌های جدید، پیست‌های جدید، ماموریت‌های داستانی و … خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

امروز بازی گرن توریزمو ۷، محصول استودیو Polyphony Digital برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شد و با توجه به نمایش‌های بازی و نظرات منتقدین، ظاهرا نسخه هفتم، جزو نسخه‌های خوب این مجموعه قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان ساعت‌ها گیم‌پلی برای بازی تدارک دیده شده و مخاطبان می‌توانند تا مدت‌ها خود را با محتوای بازی سرگرم نگه دارند. با تمام این اوصاف اعضای استودیو Polyphony Digital محتویاتی را قرار است در قالب DLC و آپدیت به بازی اضافه کنند که از جزئیات آن‌ها با انتشار یک پست رونمایی کردند.

لیست محتویات DLC بازی Gran Turismo 7 شامل پیست‌ها و اتومبیل‌های جدید است که طبعا این موارد مورد انتظار بود. از دیگر محتویات این بازی می‌توان به رویدادهای جدید World Circuit، ترک‌های موسیقی جدید برای بخش مسابقه، چندین ماموریت داستانی جدید و همچنین حالت Time Trial برای بخش Sport Mode اشاره کرد. در کنار تمامی این موارد قطعات مختلفی از موتور اتومبیل پس از انتشار این DLC قابل شخصی سازی می‌شوند.

تمامی تغییراتی که قرار است در آینده روی بازی اعمال شود، مربوط به افزودن محتوا نیست و برخی از تغییرات برای بهبود بخش فنی می‌شود. ویژگی‌هایی جدیدی به بخش لابی اضافه می‌شود و سیستم مچ میکینگ بخش آنلاین نیز به مراتب بهتر می‌شود و الگوریتم سیستم پاداش و مجازات این بخش نیز منصفانه‌تر می‌شود.

گرن توریزمو ۷ هم اکنون برای کنسول‌های PS4 و PS5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *