اخبار بازی

تیم‌های باشگاهی و ملی روسیه از تمامی نسخه‌های FIFA حذف شدند

کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به دنبال حمله روسیه به اوکراین، تیم‌های باشگاهی و ملی روسیه از تمامی نسخه‌های فیفا شامل FIFA Online ،FIFA 22 و FIFA Mobile حذف می‌شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شبیه ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز، فیفا بدون شک یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای ورزشی تاریخ است و به عقیده بسیاری بزرگ‌ترین و بی‌رقیب در حوزه خود محسوب می‌شود. با توجه به جامعه هواداری عظیمی که مجموعه در اختیار دارد، به تبع بیشتر از بسیاری از مجموعه‌ها و استودیوها، فرنچایزها فیفا و سازنده آن، الکترونیک آرتز زیر ذره بین قرار دارند و معمولا در چنین شرایطی یک کمپانی ناچار است تصمیمات سخت و دشواری را اخذ کند.

به دنبال حمله کشور روسیه به اوکراین و ادامه یافتن تنش‌ها در این منطقه، فدراسیون جهانی فوتبال و یوفا تصمیم به حذف کردن تیم ملی روسیه از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین حذف نماینده‌های روسیه در مسابقات مختلف گرفتند. شرکت الکترونیک آرتز نیز با انتشار یک بیانیه اعلام کرد تیم‌های باشگاهی و ملی روسیه از تمامی نسخه‌های FIFA شامل FIFA Online ،FIFA 22 و FIFA Mobile حذف می‌شوند. علت اصلی تصمیم الکترونیک آرتز همراهی با شرکا تجاری خود فیفا و یوفا بود و بدین طریق از ایجاد تنش میان سه ارگان جلوگیری شد.

هر چند بنا بر گزارش‌ها و کنفرانس‌‎های خبری چند وقت اخیر EA، این کمپانی با فیفا بر سر موارد مختلفی از جمله هزینه لایسنس جام‌ها و همچنین نام تجاری فیفا به شکل خورده اما، معمولا در چنین شرایط ویژه‌ای طبیعی است که تمامی نهادها موضع گیری مشترک داشته باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *