اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید بازی Sly Cooper و inFamous در سال 2022 معرفی می‌شوند

طیق ادعای اکانت AccountNGT@ در توئیتر نسخه جدید بازی Sly Cooper و inFamous در دست ساخت هستند و سونی قصد دارد پیش از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی خبر بازگشت هر دو مجموعه را اعلام کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از انتشار نمرات بازی Gran Turismo 7 استقبال بالای منتقدان از بازی، می‌توان گفت سونی نسل نهم کنسول‌های بازی را از حیث عناوین انحصاری بسیار خوب آغاز کرده و بازی‌های محبوبی را در ژانرهای مختلف برای علاقه‌مندان روانه بازار کرده‌است. بنا بر شایعات و گزارش‌های مختلف سونی در حال آماده سازی مقدمات برای برگزاری یک رویداد دیگر طی ماه مارس است که در آن تریلر گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy نمایش داده خواهد شد. از سوی دیگر بنا بر ادعای یک اکانت توئیتری، سونی تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی خبر بازگشت یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ را اعلام می‌کند. هر چند لیکرها احتمال بازگشت مجموعه Twisted Metal را بالا می‌دانند اما، ظاهرا Sly Cooper نیز محتمل است.

در کنار احتمال معرفی نسخه جدید بازی Sly Cooper اکانت AccountNGT@ در توئیتر مدعی است استودیو ساکرپانچ مشغول ساخت یک نسخه جدید از مجموعه inFamous است. به گفته وی در مجموع سال ۲۰۲۲ یک سال هیجان انگیز برای طرفداران پلی استیشن خواهد بود و سونی آی‌پی‌های انحصاری مختلفی را معرفی می‌کند. AccountNGT@ نیز بار دیگر خبر برگزاری یک رویداد جدید در ماه مارس را تایید کرد. البته سونی از تمامی سوپرایزهای خود در این رویداد رونمایی نمی‌کند.

آقای نیک بیکر، میزبان پادکست Xbox Era نیز این ادعاها را تایید می‌کند و می‌گوید سونی قصد داشت در رویداد سال گذشته خود از نسخه جدید inFamous رونمایی کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *