اخبار بازی

پچ جدید Elden Ring برای PS5 و PC منتشر شد – واران گیم

در ادامه روند رفع ایرادات فنی و بصری بازی الدن رینگ، استودیو فرام سافتور پچ جدید Elden Ring ار برای نسخه‌های PS5 و PC بازی منتشر کرد. این پچ مشکلات ذخیره سازی نسخه PS5 بازی را رفع می‌کند و همچنین میزان حافظه درگیر شده GPU هنگام اجرای نسخه PC را کاهش می‌دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هر چند بازی جدید استودیو فرام سافتور با استقبال قوی مخاطبان و منتقدان مواجه بود و از نظر نمره متاکریتیک به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ بدل شد، از حیث اجرای و باگ‌های فنی و بصری دچار ایراداتی بود که ناشر و سازنده وعده  دادند تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در اسرع وقت این ایرادات رفع شود و از نظر عملکرد بازی روان‌تر و بهتر اجرا شود و باید گفت تا کنون به عهد خود پایبند بوده‌اند و بازی از زمان عرضه تا کنون چندین و چند آپدیت و پچ مختلف را روی نسخه‌های مختلف دریافت کرده‌است.

در ادامه همین مسیر ساعاتی پیش پچ جدید Elden Ring برای نسخه‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. پچ ۱.۰۲.۲ باعث می‌شود میزان حافظه درگیر از GPU هنگام اجرای بازی کاهش می‌یابد تا دیگر شاهد کند شدن بازی و افت فریم هنگام اجرا بازی نباشیم. یک از باگ‌های آزار دهنده بازی که سبب بسته شدن الد رینگ هنگام اجرا در برخی شرایط خاص می‌شد نیز با این پچ رفع شده‌است. تغییرات این پچ روی بازی برای نسخه PS5 متفاوت است.

نحوه ذخیره سازی بازی روی نسخه PS5 با این پچ تغییر می‌کند و حتی اگر بازی در حال اجرا نباشد نیز پیشرفت‌های مخاطب از دست نمی‌رود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *