اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ شروع بی‌نظیر Elden Ring

موسسه GSD اخیرا آمار فروش بازی‌های ویدیو در بریتانیا را طی هفته گذشته منتشر کرده که بر اساس این آمار، بازی الدن رینگ، محصول جدید استودیو فرام سافتور در هفته اول عرضه در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

محصول جدید استودیو فرام سافتور و آقای میازاکی، بازی الدن رینگ بالاخره پس از سه سال انتظار هفته گذشته برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و PC منتشر شد و همانطور که پیشبینی می‌شد، با استقبال فراوان مخاطبان روی تمامی پلتفرم‌های همراه بود. این بازی در روز اول عرضه رکورد ۸۶۴ هزار بازیکن هم زمان روی پلتفرم استیم را به ثبت رساند که تقریبا دو برابر رکورد قبلی استودیو، مربوط به بازی Dark Souls 3 بود. این بازی در هفته منتهی به ۲۶ام فوریه در حالی که تنها دور از عرضه بازی می‌گذشت، توانست در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین بریتانیا بایستد و اکنون و پس از سپری شدن یک هفته از عرضه بازی، آمار فروش الدن حتی تحسین برانگیزتر شده‌است.

به گزارش موسسه آماری GSD محصول جدید فرام سافتور از زمان عرضه بازی Red Dead Redemption 2، بالاترین آمار فروش در هفته اول عرضه مربوط به یک بازی فارغ از فیفا یا کال آو دیوتی را به ثبت رسانده‌است. الدن رینگ در مقایسه با Horizon Forbidden West ،Cyberpunk 2077 و Assassin’s Creed Valhalla تقریبا فروش ۲.۵ برابری را در هفته اول عرضه ثبت کرده‌است. ۶۸ درصد از فروش بازی مربوط به نسخه دیجیتالی است.

شما در ادامه می‌توانید لیت ده عنوان فروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده نمایید:

  1. Elden Ring
  2. FIFA 22
  3. Horizon Forbidden West
  4. Grand Theft Auto 5
  5. Horizon Zero Dawn
  6. Assassin’s Creed Valhalla
  7. NBA 2K22
  8. Uncharted: The Nathan Drake Collection
  9. XCOM 2
  10. Grid Legends
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *