اخبار بازی

آمار فروش بازی Sifu از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

استودیو Sloclap اعلام کرد آمار فروش بازی Sifu به بیش از یک میلیون نسخه رسیده‌است. مخاطبان در مجموع تا کنون بیش از ۱۰ میلیون ساعت به تجربه این بازی پرداخته‌اند و ۱۵۰ هزار نفر موفق به شکست دادن باس آخر بازی شده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های امسال برای مخاطبان بازی ویدیویی، عملکرد بازی Sifu، محصول جدید استودیو Sloclap بود. این بازی درست در میان انتشار بازی‌های بزرگی همچون Horizon Forbidden West و Elden Ring منتشر شد و توانست جامعه هدف خود را پیدا کند و علاوه بر جلب رضایت منتقدین، از نظر تجاری نیز عملکرد خوبی داشته باشد. تهیه کنند بازی در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرد تا کنون بیش از یک میلیون نسخه از این بازی روی پلتفرم‎‎‌های مختلف به فروش رفته‌است که نیمی از این آمار در سه روز اول عرضه بازی ثبت شده‌است.

آقای پیر تارنو (Pierre Tarno)، تهیه کننده بازی ضمن اعلام آمار فروش بازی Sifu ارقام جالب دیگری درباره این بازی با مخاطبان و اصحاب رسانه به اشتراک گذاشت. به گفته ایشان بیش از ۱۰ میلیون ساعت زمان تا کنون صرف تجربه این بازی شده‌است. ۴۵درصد از مخاطبان بازی مرحله دوم را به اتمام رسانده‌اند و بیش از ۱۵۰ هزار نفر موفق به شکست دادن باس نهایی بازی و اتمام آن شده‌اند. آقای تارنو می‌گوید اعضای استودیو Sloclap از میزان شهرتی که این بازی در میان مخاطبان و اهالی رسانه پیدا کرده، به شدت خوشحال و هیجان زده هستند.

سیفو هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *