اخبار بازی

PSVR2 در سه ماهه‌ی اول سال 2023 منتشر می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کانال PSVR Without Parole، نسل بعدی هدست‌های واقعیت مجازی سونی کمی دیرتر از آنچه که انتظار داشتیم عرضه خواهد شد.

در چند هفته‌ی گذشته، سونی اطلاعات زیادی را در مورد PSVR2 و کنترلرهای آن منتشر کرد و همین امر باعث اشتیاق هر چه بیشتر طرفداران، برای خریداری این محصول شد. در حال حاضر سونی هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی نکرده و این عدم اشاره باعث شده که طرفداران این محصول، به دنبال زمان احتمالی عرضه‌ی آن در بازار‌های جهانی باشند.

بسیاری از گیمرها امیدوار هستند که بر اساس اطلاعات منتشر شده، PSVR2 برای عرضه در تعطیلات پایان سال 2022 آماده باشد، اما آن طور که به نظر می‌رسد، شرایط برای عرضه‌ی این هدست در آن زمان مناسب نخواهد بود. کانال یوتیوبی PSVR Without Parole که پیش‌تر جزئیات دقیقی از PSVR2 را قبل از معرفی رسمی آن فاش کرد اخیراً ویدیویی را در کانال خود بارگذاری کرده، در این ویدیو ادعا می‌شود که بر اساس گفته‌های تایید نشده‌ی چندین منبع معتبر این هدست در سه ماهه‌ی اول سال 2023 میلادی منتشر خواهد شد.

ظاهراً، با توجه به این حقیقت که عرضه‌ی پلی استیشن 5 در بازارهای جهانی به دلیل کمبود نیمه رساناها به شدت محدود است. سونی می‌خواهد قبل از عرضه‌ی PSVR2، زمان بیشتری را صرف کند تا کنسول نسل نهمی خود را به راحتی در دسترس عموم قرار دهد و بعد از آن به عرضه‌ی PSVR2 بپردازد.

این‌ یکی از شایعاتی است که در مورد زمان انتشار هدست واقیت مجازی سونی در حال بازنشر می‌باشد. ممکن است به زودی و با توجه به رویداد جدید پلی استیشن که احتمالاً در ماه مارس برگزار خواهد شد، اطلاعات رسمی‌ای از زمان عرضه‌ی PSVR2 به دست آوریم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *