اخبار بازی

احتمالا DLC بازی Horizon Forbidden West در آینده منتشر شود

ویدیو جدید کمیته رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی، VSC خبر از امکان اتصال به فروشگاه PS Store از طریق منو Horizon Forbidden West و در نتیجه احتمال عرضه DLC بازی Horizon Forbidden West در آینده نزدیک می‌دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هفته گذشته بالاخره دنباله بازی Horizon Zero Dawn عرضه شد و طرفداران پلی استیشن نیز از محصول جدید گوریلا گیمز به خوبی استقبال کردند. Horizon Forbidden West به دومین بازی موفق PS5 از نظر فروش در هفته انتشار تبدیل شد که این نشان از اشتیاق مخاطبان برای تجربه محتوای این بازی دارد. با توجه به ماهیت جهان باز بازی و وجود چندین ساعت گیم‌پلی، احتمالا تجربه همه بخش‌های بازی زمان نسبتا طولانی را از مخاطبان صرف می‌کند اما، باز هم برخی از مخاطبان در انتظار محتواهای بیشتر هستند و مشتاقانه در انتظار عرضه یک بسته الحاقی داستانی مشابه The Frozen Wilds هستند.

ظاهرا سازندگان نیز برنامه معرفی بسته (بسته‌های گسترش دهنده) را در آینده دارند. اخیرا کمیته رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی، VSC ویدیو جدیدی را در توئیتر منتشر کرده که به والدین درباره محتویات و شرایط حاکم بر بازی Horizon Forbidden West توضیح می‌دهد. در بخشی از این ویدیو به امکان اتصال به فروشگاه‌ PS Store و خرید بسته‌های الحاقی اشاره شده‌است و بنابراین در آینده شاهد عرضه DLC بازی Horizon Forbidden West خواهیم بود. موسسه VSC مسئول رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی در اروپا است و مسلما اطلاعات آن‌ها از اعتبار بالایی برخوردار است.

محصول جدید گوریلا گیمز هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *