اخبار بازی

اولین تصاویر هدست واقعیت مجازی PSVR2 منتشر شد

شب گذشته کمپانی سونی بالاخره با انتشار اولین تصاویر هدست واقعیت مجازی PSVR2 از ظاهر این هدست رونمایی کرد. در ابتدای سال میلادی جاری کمپانی ژاپنی مشخصات کلیدی و جدید این هدست را اعلام کرده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ماه گذشته و در جریان رویداد CES 2022، کمپانی سونی بالاخره از نام رسمی هدست واقعیت مجازی نسل دوم خود، PlayStation VR2 رونمایی کرد. در جریان کنفرانس سونی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی و مهم این هدست نیز رونمایی شد. کنترلرهای خاص این هدست نیز سال میلادی گذشته معرفی و شرح داده شده بودند. در تمام این مدت ظاهرا هدست پلی استیشن وی آر مشخص نبود و سونی تنها به ایجاد هایپ و وعده‌های بزرگ بسنده می‌کرد.

آقای هیدآکی نیشینو (Hideaki Nishino)، معاون ارتقا تجربه روی پلتفرم‌های سونی اخیرا با انتشار پستی در وبسایت PlayStation Blog علاوه بر انتشار اولین تصاویر هدست واقعیت مجازی PSVR2 به مخاطبان توضیح داد که هدف اصلی در طراحی این هدست این بوده که حتی الامکان از نظر ظاهرا و همچنین سخت افزاری با کنسول نسل نهمی سونی، PS5 هماهنگ باشد و از سوی دیگر تغییراتی ارگونومی روی آن صورت گرفته تا استفاده از آن برای مخاطبان کم‌ترین خستگی را دربر داشته باشد.

ایشان نوشتند:

زمانی که طراحان ما مشغول دیزاین PS5 بودند، گوشه چشمی هم به نسل جدید هدست واقعیت مجازی داشتند و بنابریان قطعا از نظر ظاهری و همچنین تعامل از شباهت‌هایی برخوردار هستند. پلی استیشن ۵ لبه‌های صافی دارد تا بتوان آن را روی سطوج صاف قرار داد. در نقطه مقابل لبه‌های PSVR2 احنا داردند زیرا که با پوست و بدن انسان تعامل دارد. از همین منطق در طراحی کنترلرهای PS5 و هدست استفاده شده زیرا در تعامل با دستان مخاطبان هستند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه هدست واقعیت مجازی جدید سونی مشخص نیست اما، سونی قصد دارد در بازه تعطیلات سال میلادی جاری آن را روانه بازار کند.

شما در ادامه می‌توانید تصاویر جدید پلی استیشن وی آر۲ را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *