اخبار بازی

آپدیت جدید Horizon Forbidden West برخی از باگ‌ها و ایرادات فنی بازی را رفع می‌کند

مدتی قبل و مطابق اطلاعیه پیشین استودیو Guerrilla Games، آپدیت جدید Horizon Forbidden West در اختیار دارندگان بازی قرار گرفت. این آپدیت اقدام به رفع باگ‌های گرافیکی و همچنین فنی بازی می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به یک هفته از انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادیریال بویژه برای طرفداران پلی استیشن می‌گذرد. محصول جدید گوریلا گیمز به خوبی توانست تحسین منتقدین و توجه مخاطبان را جلب کند و ظاهرا توانسته در جد انتظار طرفداران مجموعه Horizon ظاهر شود. البته بازی در کنار تمام ویژگی‌های مثبت و جذاب، دارای نواقصی در بخش فنی و بصری نیز هست که با توجه به ماهیت جهان باز بودن بازی، مورد انتظار بود. سازندگان پس از عرضه بازی وعده دادند تا زمان رفع بخش زیادی از ایرادات فنی همچنان با تمام توان به فعالیت خود ادامه دهند.

آپدیت جدید Horizon Forbidden West یا همان پچ ۱.۰۵ مدتی پیش عرضه شد. هدف اصلی این پچ رفع باگ‌ها و ایرادات فنی است و طیف وسیعی از باگ‌ها، اعم از باگ‌ها فنی و بزرگی که روی تجربه کلی مخاطبان اثر می‌گذارند تا باگ‌های گرافیکی موجود در بخش داستان، ماموریت‌های فرعی و فعالیت‌های جانبی قرار است با این پچ رفع شوند. برخی از مخاطبان خبر از کرش کردن بازی در زمان اجرا داده‌اند که به گفته سازندگان با این آپدیت مشکل آن‌ها نیز رفع خواهد شد. در کنار تمامی این موارد کیفیت اجرای بازی و همچنین کیفیت تکسجر‌های لباس‌های کارکترها نیز با این آپدیت ارتقا می‌یابند.

Horizon Forbidden West هم اکنون برای PS4 و PS5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *