اخبار بازی

Perfect Dark احتمالاً یک عنوان سرویس محور خواهد بود

صفحه‌ی لینکدین (LinkedIn) آقای کوری باتلر، یکی از اعضای ارشد استودیوی کریستال داینامیکس، نشان می‌دهد که بازی Perfect Dark یک عنوان سرویس محور خواهد بود.

به غیر از یک تریلر کوتاه سینمایی منتشر شده، ما تقریباً چیز زیادی درباره‌ی ریبوت بازی Perfect Dark ندیده‌ایم، اما اکنون خبرهای جالبی از این عنوان به گوش می‌رسد. سپتامبر گذشته بود که اعلام شد علاوه بر استودیوی اینیشیتیو (The Iniaitive)، شرکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) نیز در توسعه‌ی بازی Perfect Dark نقشی بر عهده گرفته و این دو استودیو با همکاری هم این عنوان را توسعه می‌د‌هند. اکنون، صفحه لینکدین آقای کوری باتلر (Cory Butler)، از اعضای ارشد استودیو کریستال داینامیکس، نشان می‌دهد که که این بازی رویکردی سرویس محور خواهد داشت.

صفحه لینکدین باتلر نشان می‌دهد که ایشان در تمامی مراحل توسعه‌ی عنوان Marvel’s Avengers، از تولید محتوا گرفته تا طراحی مدل‌های آن و یا چگونگی کسب درآمد از این عنوان دخالت داشته است. حالا نیز مشخص شده که ایشان از ماه گذشته‌ی میلادی، مسئولیت تمام این نقش‌ها را در عنوان Perfect Dark بر عهده گرفته‌اند.

 قبل از رونمایی رسمی از ریبوت بازی Perfect Dark، افراد زیادی ادعا می‌کردند که این عنوان از یک مدل انتشار فصلی و قسمت به قسمت در هنگام عرضه استفاده خواهد کرد و به نوعی این بازی جدید، رویکردی شبیه به سری بازی‌های Hitman که توسط استودیوی دانمارکی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) ساخته شده را در پیش خواهد گرفت. البته، با توجه به اینکه Perfect Dark هنوز در مراحل اولیه توسعه‌ قرار دارد، ممکن است مدتی طول بکشد تا اطلاعات دقیقی در این زمینه به دست آوریم.

Perfect Dark یک عنوان در ژانر تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی Rare برای کنسول بازی ویدیویی Nintendo 64 در سال 2000 ساخته و منتشر شد. اولین بازی از این سری، داستان زندگی جوآنا دارک (Joanna Dark)، مامور مرکز تحقیقات موسسه Carrington است که تلاش می‌کند تا توطئه فرازمینی‌ها را که توسط شرکت رقیب یعنی data Dyne پایه ریزی شده، متوقف کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *