اخبار بازی

هیچ دنباله یا نسخه‌ای از Bloodborne در حال ساخت نیست

به ادعای یکی از اینسایدرهای فرام‌سافتور، توسعه‌دهندگان بازی Bloodborne در طول این سال‌ها هیچ برنامه‌ای برای ساخت ریمستر، پورت یا نسخه‌ی جدیدی از آن نداشته‌اند.

در طول سال‌های اخیر به صورت مرتب شایعات متعددی پیرامون توسعه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Bloodborne، پورت رایانه‌های شخصی و یا حتی نسخه‌ی دوم آن شنیده‌ایم. همچنین، پس از خریداری شدن استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) توسط سونی مجدداً شایعاتی در مورد ساخت دنباله و یا ریمستر این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 به گوش رسید. با این اوصاف، اینسایدر داخلی استودیوی فرام‌سافت‌ور (FromSoftware) یعنی Omnipotent که در طول این سال‌ها جزئیات دقیقی از این استودیو را فاش کرده است خبرهای ناراحت کننده‌ای از Bloodborne منتشر کرد.

وی پس از اشاره به اظهارات هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در مورد تمام شدن کارش با Dark Souls و Bloodborne چنین ادعا کرد که:

هرگز ناامید نشوید و قطعاً به عنوان یک دنباله این احتمال (ساخت نسخه‌ی جدید Bloodborne) بیشتر از سایر گزینه‌ها است. اما در تمامی مدتی که به عنوان یک اینسایدر فعالیت داشتم، چیزهای زیادی را متوجه شدم. برای مثال، متوجه شدم که Sekiro و Elden Ring در کانون توجه و فعالیت‌های فرام‌سافت‌ور قرار دارد و مواردی نظیر Demon’s Souls، نسخه‌ی ریمستر Dark Souls، بازی Metal Wolf Chaos و Deracine و حتی معرفی آی‌پی‌های جدید در اولویت کار آن‌ها قرار دارد.

من همه‌ی جزئیات را نمی‌دانم، اما بسیار بیشتر از سایرین در مورد پروژه‌های این استودیو می‌دانم. من متوجه شدم که این استودیو هرگز برنامه‌ای برای Bloodborne نداشته است. سال‌ها منتظر یک ریمستر، دنباله، پورت رایانه‌های شخصی و حتی یک به‌روزرسانی برای این بازی بوده‌ام اما هیچ چیزی در مورد آن نشنیده‌ام.

از آنجایی که شرکت سونی حق امتیاز آی‌پی Bloodborne را در اختیار دارد، اما باز هم نمی‌تواند بدون در جریان قرار دادن استودیوی فرام‌سافت‌ور (FromSoftware) پروژه‌ی جدیدی از این بازی را کلید بزند. همانطور که این اینسایدر اشاره کرد، استودیوی فرام‌سافت‌ور در جریان بازسازی Demon’s Souls توسط استودیوی بلوپوینت گیمز قرار داشت، اما با این حال خبری از ساخته شدن نسخه‌ی جدیدی از بازی Bloodborne شنیده نشده است.

در مجموع، اگر واقعاً یک بازی جدید Bloodborne در حال ساخت باشد، سونی به شدت در حال مخفی نگاه داشتن جزئیات آن است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *