اخبار بازی

کارکنان یوبیسافت از بی‌تفاوتی مدیران نسبت به شرایط کاری انتقاد کردند

گروهی از کارمندان یوبیسافت که اخیراً در جهت بهبود شرایط کاری خود کمپینی به راه انداخته بودند، طی بیانیه‌ای نسبت به بی‌تفاوتی مدیران این شرکت انتقاد کردند.

این گروه که خود را A Better Ubisoft می‌نامد، در تابستان سال گذشته نامه‌ای سرگشاده به کارفرمای خود ارسال نمود که طی آن نسبت به سواستفاده‌های جنسی و آزار و اذیت و تبعیض افشاگری‌های صورت گرفته بود. آن‌ها در این نامه خواستار تغییرات اساسی در شرایط کاری خود بودند.

این نامه با امضای بیش از 1000 کارمند فعلی و سابق یوبیسافت شخص مدیریت یوبیسافت را متهم به ارائه‌ی صحبت‌های بی‌هدف، وعده‌های توخالی و ناتوانی یا عدم تمایل به حذف افراد متخلف کرده است. این گروه اکنون بیانیه‌ی جدیدی را در توییتر منتشر کرده و مدعی شده است که پس از گذشت 200 روز از ارسال آن نامه، همچنان مدیریت یوبیسافت نسبت به خواسته‌های کارکنان بی‌تفاوت بوده است.

بر اساس این بیانیه، یک ویدیوی داخلی توسط آنیکا گرنت (Anika Grant) مدیر عامل یوبیسافت به کارکنان ایمیل شده که در آن نتایج نظرسنجی جهانی نسبت رضایت کارکنان یوبیسافت (Ubisoft) از این شرکت در سال گذشته مشخص شده است. با این حال، این بیانیه ادعا می‌کند که گرنت بسیار مختصر و مبهم به این موضوع پرداخته بود.

در این بیانیه همچنین آمده است که:

آنیکا در ایمیلی در تاریخ 14 دسامبر گفته بود که 71 درصد از کارمندان از حضور در محل کار خود احساس آرامش می‌کنند. اما این موضوع به رسمیت شناخته نشد، چرا که بسیاری از کارکنان مجبور به مخفی کردن احساس واقعی خود به دلیل ترس از مدیران هستند.

ما از توضیح مکرر این نکات به ظاهر بدیهی برای یک تیم مدیریتی که یا به صورت تصادفی نادان هستند و یا به سادگی نمی‌خواهند به ما گوش کنند خسته شده‌ایم. ما به این روند ادامه خواهیم داد زیرا به کار خود اهمیت می‌دهیم. ما به افرادی که با آنها کار می‌کنیم، بازی‌هایی که می‌سازیم اهمیت می‌دهیم و به شدت می‌خواهیم که مشکلات این شرکت رفع شوند. هدف ما ساخت یک یوبیسافت منصفانه و بهتر است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *