اخبار بازی

شایعه: بازی‌های بعدی سرویس گیم پس فاش شدند

به نظر می‌رسد که نام بازی‌های بعدی سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass)، بار دیگر پیش از اعلام رسمی فاش شده است.

نام کاربری Billbill-Kun متعلق به یکی از کاربران شبکه‌ی Dealabs است که چندین بار بازی‌های آینده‌ی سرویس ایکس‌باکس گیم پس و همچنین پلی‌استیشن پلاس را به درستی لو داده است. به ادعای این کاربر، بازی‌های زیر در راه سرویس اشتراکی شرکت مایکروسافت هستند:

  • Total War: Warhammer III (PC)؛ این بازی از ۲۸ بهمن ماه (۱۷ فوریه) در دسترس خواهد بود.
  • RoboQuest
  • Madden NFL 22
  • Super Mega Baseball 3
  • Galactic Civilizations 3

ظاهرا شرکت مایکروسافت بنا دارد که تا پایان امروز، جزئیاتی را از بازی‌های جدید سرویس اشتراکی محبوب خود، به اشتراک بگذارد.

برای اولین ماه از سال جدید میلادی، بازی‌های Mass Effect: Legendary Edition ،Outer Wilds ،Spelunky 2 و Rainbow Six Extraction از ورودی‌های جدید سرویس گیم پس بودند. عناوین یادشده، علاوه‌بر پی‌سی گیم پس (PC Game Pass) و ایکس‌باکس گیم پس، برای سرویس ابری ایکس‌باکس (Xbox Cloud Gaming) نیز منتشر شدند.

چندی قبل اعلام شد که بازی MLB The Show 22، در روز عرضه به سرویس گیم پس خواهد پیوست. این دومین سال پیاپی است که نسخه‌ی جدید سری مذکور، در روز عرضه به جمع بازی‌های موجود در سرویس اشتراکی مایکروسافت افزوده می‌شود.

این بازی در پلتفرم‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و سوئیچ، از قابلیت‌های کراس‌پلی (Cross Play)، کراس سیو (Cross Save) و کراس پراگرشن (Cross Profression) پشتیبانی خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *