اخبار بازی

سازنده‌ی بازی Dying Light 2 به بهبود آن ادامه خواهد داد

بازی Dying Light 2 چندی پیش منتشر شد و توانست نقدهای مثبت و آمار فروش بسیار خوبی را به ثبت برساند. مسئله‌ای که پس از دو سال تاخیر مداوم اصلا تضمین شده نبود.

البته این به این معنا نیست که کار استودیوی تک‌لند (Techland) با این بازی به پایان رسیده است. در مصاحبه‌ای با Gamreactor، کارگردان انیمیشن‌های تک‌لند یعنی Dawid Lubryka تایید کرد که این توسعه‌دهنده به بهبود و رفع مشکلات فعلی بازی ادامه خواهد داد. او هم‌چنین گفت که آن‌ها به عنوانی که در حال حاضر عرضه کرده‌اند هم افتخار می‌کنند:

عرضه کردن بازی حس فوق‌العاده‌ای دارد. تک‌تک ما منتظر این لحظه بودیم. ما می‌خواستیم تا مخاطبین بالاخره بازی را تجربه کنند. مسئله‌ی مهم دیگر دانستن نظر عموم در مورد بازی است. چرا که هنوز قصد داریم به بهبود آن ادامه دهیم. این قولی است که به عنوان تک‌لند داده‌ایم و به مدت 5 سال از بازی پشتیبانی خواهیم کرد. حداقل پنج سال.

ما می‌دانیم که به چیزی که منتشر کرده‌ایم افتخار می‌کنیم، اما هم‌چنین می‌دانیم که به کار کردن بر روی آن ادامه خواهیم داد. در حال حاضر به شدت خسته هستیم، اما استراحت نمی‌کنیم و به بهبود بازی ادامه می‌دهیم. ما بازخورد بسیار خوبی از مردم دریافت کردیم و در حال بررسی آن هستیم. اول از همه باید مواردی را بهبود ببخشیم که پیش از عرضه از آن‌ها با خبر بودیم. سپس دانش خود را گسترش می‌دهیم و به سراغ داده‌ها می‌رویم.

بازی Dying Light 2: Stay Human در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اولین بسته الحاقی رایگان این بازی با نام The Authority Pack دیروز منتشر شد.

Oldman1973
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *