اخبار بازی

بازی‌های Call of Duty در آینده با موتور یکسانی ساخته می‌شوند

پاتریک کلی (Patrick Kelly)، رئیس استودیوی Infinity Ward، به تازگی تایید کرده که تمام بازی‌های سری Call of Duty در آینده با استفاده از یک موتور ساخته خواهند شد.

اکتیویژن (Activision) به تازگی رسما تایید کرد که در سال جاری قرار است شاهد یک Call of Duty: Modern Warfare و یک بازی Warzone جدید باشیم. هر دوی این بازی‌ها توسط استودیوی Infinity Ward توسعه خواهند یافت. هم‌چنین هر دو بازی از موتور جدیدی استفاده خواهند کرد. این به خبر به چندین دلیل حائز اهمیت است. این طور که به نظر می‌رسد تمام بازی‌های این فرنچایز در آینده قرار است از این موتور جدید استفاده کنند.

در مصاحبه‌ای با یوتیوبر مشهور یعنی Jackfrags، رئیس استودیوی Infinity Ward به تازگی این موضوع را تایید کرد. پاتریک کلی مدعی شده که این موتور با اختلاف از موتورهای قبلی سری بهتر است و ابزار بسیار بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. هر استودیو تلاش خواهد کرد تا از یکسان شدن بازی‌ها جلوگیری کند، با این حال استفاده از یک موتور باعث می‌شود تا همسازی بازی‌ها راحت‌تر شود.

Infinity Ward و دو استودیوی دیگر یعنی Treyarch و Sledgehammer Games بخشی از چرخه‌ی توسعه‌ی Call of Duty در سال‌های اخیر بوده‌اند. با این حال هر کدام پیش از این از موتور خاص خود استفاده کرده‌اند. این مهم در گذشته مشکل‌ساز نبود. با این حال فرا رسیدن Warzone به سردرد بزرگی تبدیل شده است.

این بتل رویال رایگان از زمان آغاز به کار خود در Call of Duty: Modern Warfare باید خود را با Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Vanguard وفق می‌داده است. طبعا این مهم باعث خلق ایجاد مشکلات فنی زیادی برای سازندگان شده است.

با توجه به عرضه‌ی یک بازی Warzone جدید در سال جاری و تبدیل شدن این بتل رویال به بخشی مهم از برنامه‌های اکتیویژن، تغییر استراتژی در ساخت بازی‌های Call of Duty طبیعی به نظر می‌رسد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *