اخبار بازی

بازی Fortnite از Steam Deck پشتیبانی نمی‌کند

با توجه به اظهارات مدیر عامل کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) یعنی آقای تیم سویینی (Tim Sweeny)، بازی Fortnite از Steam Deck پشتیبانی نمی‌کند.

Steam Deck در ماه جاری وارد بازار خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید کمپانی والو (Valve) زمان زیادی را برای بهینه سازی و آماده شدن این پلتفرم صرف کرده است و در حال حاضر شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد بازی‌هایی هستیم که از این پلتفرم پشتیبانی نمی‌کنند. یکی از این عناوین که عدم پشتیبانی آن قطعی به نظر می‌رسد اثر محبوب Fortnite است.

مدیر عامل کمپانی اپیک گیمز یعنی آقای تیم سویینی اظهار داشت که به دلیل عدم پشتیبانی Steam Deck از نرم‌افزار Easy Anti-Cheat، بازی Fortnite از پلتفرم Steam Deck پشتیبانی نخواهد کرد. هما‌ن‌طور که می‌دانید بازی محبوب Fortnite از Easy Anti Cheat برای مقابله با تقلب و هک استفاده می‌کند. پیش از آن اپیک گیمز اعلام کرده بود که از توانایی خود برای مقابله با تقلب و هک در چنین مقیاسی در پلتفرم‌هایی مانند Steam Deck اطمینان خاطر لازم را ندارد.

البته که پلتفرم Steam Deck در آینده از نرم‌افزار Easy Anti-Cheat نیز پشتیبانی خواهد کرد و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، امکان تجربه‌ی Fortnite در پلتفرم Steam Deck نیز وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که کاربران Steam Deck می‌توانند به فروشگاه‌ Epic Games Store نیز دسترسی داشته باشند و عنوانی مانند Fortnite نیز در بین جامعه‌ی کاربران پلتفرم Steam Deck طرفداران زیادی خواهد داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *