اخبار بازی

Tokyo قرار بود نسخه‌ی سوم Evil Within باشد

به نظر می‌رسد که قسمتی از هویت سری عناوین Evil Within در بازی اکشن ماجرایی و مورد انتظار Ghostwire: Tokyo هنوز وجود داشته باشد.

عنوان عجیب و موردانتظار Ghostwire: Tokyo در مراسم E3 سال 2019 معرفی شد و از همان ابتدا توسعه دهندگان این اثر به این موضوع اشاره کردند که این بازی قرار نیست همانند آثار قبلی استودیوی تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) یعنی سری عناوین The Evil Within یک اثر وحشت بقا باشد. اما جالب است بدانید که بازی Ghostwire: Tokyo در اولین روز‌های توسعه قرار بود راه سری The Evil Within را ادامه دهد و نسخه‌ی سوم باشد، اما المان‌های این اثر تا حدی نسبت به سری The Evil Within تغییر پیدا کرده بودند که تبدیل به یک آی‌پی جدید و مستقل شد.

با این که بازی Ghostwire: Tokyo به عنوان یک بازی اکشن ماجرایی معرفی شده است اما به نظر می‌رسد که همانند The Evil Within از المان‌های وحشت روان‌شناختی بهره می‌برد. در این عنوان به واسطه‌ی قدرت‌های ماورایی تمامی محیط یک خانه در یک چشم به هم زدن تغییر پیدا می‌کند و باعث خلق لحظاتی می‌شود که تجربه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست.

این که اعضای استودیوی تانگو گیم ورکس قصد دارند تا چه حد از چهار چوب خود در زمینه‌ی طراحی مرحله خارج شوند مشخص نیست. همان‌طور که می‌دانید گیمپلی دو نسخه‌ی The Evil Within تفاوت‌های بسیاری نسبت به یکدیگر داشتند و تجربه‌ی متفاوتی ارائه می‌دادند. از ایده‌های جدیدی که نسبت به قسمت اول در The Evil Within 2 اجرا شدند می‌توان به قسمت‌هایی اشاره نمود که از المان‌های وحشت بقا استفاده نمی‌کردند و اتفاقاتی از گذشته را روایت می‌کردند. استفاده از همین ایده‌های نو باعث شد که قسمت دوم The Evil Within قوی‌تر از قسمت قبلی باشد. استودیوی تانگو گیم ورکس نسبت به ایده‌های قدیمی خود چندان پایبند نیست و همیشه به دنبال استفاده از ایده‌های جدید بوده و این موضوع بسیار هیجان انگیز است.

بازی موردانتظار Ghost Wire: Tokyo در تاریخ 5 فروردین 1401 (25 مارچ 2022) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این بازی یک سال پس از روز عرضه برای پلتفرم ایکس‌باکس عرضه خواهد شد.

vitto corleone
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *