اخبار بازی

جزئیات داستانی جدید از Slitterhead، بازی جدید خالق Silent Hill، منتشر شد

کارگردان Slitterhead به تازگی اطلاعات جدیدی را در مورد داستان آن منتشر کرده است. او هم‌چنین گفته که دوست دارد بر روی یک بازی دیگر از سری Siren کار کند.

کیچی تویاما (Keiichi Toyama)، کارگردان بازی Slitterhead، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Edge اطلاعات جدیدی را در مورد بازی خود فاش کرد. این طور که به نظر می‌رسد Slitterhead در یک شهر کوچک آسیایی و در اواخر دهه‌ی 80 جریان خواهد داشت. جایی که یک سری قتل‌های مرموز و سریالی باعث وحشت ساکنان شده است. جسدهایی بدون سر یکی پس از دیگر پیدا شده‌اند و همه بر این باورند که این جنایات نه زیر سر یک انسان، بلکه زیر سر هیولاهایی ناشناخته هستند.

تویاما پیش از این گفته بود که این هیولاها می‌توانند رفتار و ظاهر انسان‌ها را تقلید کنند و شما باید راهی را برای برملا ساختن آن‌ها پیدا کنید. او حالا گفتی این موجودات طوری طراحی شده‌اند که در آن واحد طبیعی و ماورایی باشند. Slitterhead قرار است بازگشت تویوما به ژانر وحشت را رقم بزند. او پیش از این با کار کردن بر روی فرنچایزهای Silent Hill و Siren، نامی را برای خودش در ژانر وحشت دست و پا کرده است. او حالا یکی از موسسان استودیوی جدید Bokeh Game Studios است.

Bokeh Game Studios بدون شک در خلق بازی ترسناک جدید خود از این دو فرنچایز الهام زیادی خواهد گرفت. با این حال تویاما معتقد است که امید چندانی برای بازگشت Siren به خاطر دلایل تجاری وجود ندارد. البته او افزود که در صورت به وجود آمدن این موقعیت، قطعا دوست دارد بر روی یک بازی دیگر از این سری کار کند. Slitterhead قرار است شامل مکانیک‌های جدیدی باشد که پیش از این در بازی‌های ژانر وحشت دیده نشده است. Bokeh Game Studios واقعا به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای منحصر به فرد است.

بازی Slitterhead در حال حاضر فاز پیش از تولید سوم خود را سپری می‌کند. این بازی در پایان سال 2022 وارد فاز کامل توسعه خواهد شد و در تاریخی نامعلوم برای کنسول‌های نسل نهمی و پلتفرم PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *