اخبار بازی

بازی جدید بلیزارد توسعه‌دهندگان را تحت تاثیر قرار داده است

توسعه‌دهندگان و کارمندان قدیمی و جدید استودیو‌های بلیزارد (Blizzard) برای معرفی پروژه‌ی جدید بقا محور این شرکت هیجان‌زده‌اند.

طبق آخرین اطلاعات، جدا از این که بازی بقا محور بلیزارد در یک جهان جدا از دیگر بازی‌های این شرکت قرار دارد و بیش از پنج سال است که در دست ساخت قرار گرفته، اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است.

با وجود این که اطلاعاتی از ماهیت این بازی در دسترس نیست، کارمندان شرکت بلیزارد برای انتشار این بازی بسیار هیجان‌زده‌اند و فکر ‌می‌کنند طرفداران از آن لذت خواهند برد. البته با وجود این که کارمندان از بازی صحبت کرده‌اند، هیچ‌کدام اطلاعات مهمی را از محتویات این بازی افشا نکرده‌اند. خانم ولینتین پاول (Valentine Powell)، طراحی ارشد محیط کاربری عنوان World of Warcraft درباره‌ی این بازی گفت:

بازی سبک بقای جدیدمان شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و خوشحالم که بلاخره سازندگان آن می‌توانند آن را به طرفداران نشان دهند.

آقای کریگ آمای (Craig Amai)، یکی دیگر از کارمندان بلیزارد که با توجه به پروفایل لینکدینشان از سال 2017 در حال کار روی این پروژه بوده‌اند، ضمن اشتراک تصویری از طرح‌های مفهومی بازی گفت:

زمانی بود که این پروژه‌ی رویایی فقط یه پوشه‌ی ساده روی دسکتاپ من بود؛ حالا این پروژه گروهی از انسان‌‌های باانگیزه را دور هم جمع کرده تا چیزی را درست کنند که من افتخار می‌کنم بخشی از آن هستم.

تصویری که آقای کریگ آمای از این عنوان منتشر کردند.

در حال حاضر، پس از رونمایی از قرارداد بین مایکروسافت (Microsoft) و اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard)، مقامات این شرکت به طرفداران وعده دادند که به زودی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی درباره‌ی تمام فرنچایز‌های فعال در این شرکت خواهند بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *