اخبار بازی

ایکس باکس روی یک بازی مشابه Monster Hunter کار می‌کند

طبق ادعای چندین منبع داخلی معتبر، ایکس باکس با همکاری استودیوی Certain Affinity روی یک بازی co-op شبیه به Monster Hunter کار می‌کند.

به گزارش VGC و بر اساس صحبت‌های جف گراب (Jeff Grubb) در پادکست جاینت بامب (Giant Bomb)، مایکروسافت به دنبال ساخت عنوانی co-op است تا لاین‌آپ سرویس گیم پس خود را گسترش دهد. در حقیقت هدف اصلی تنوع بخشیدن به سرویس گیم پس است.

گراب در این باره گفت:

مایکروسافت برای ساخت یک بازی شبیه به Monster Hunter با استودیوی Certain Affinity همکاری می‌کند. آن‌ها [مایکروسافت] موفقیت چنین استایلی از گیم‌پلی را مشاهده کردند و با خود گفتند که ‘هی ما باید چنین بازی‌ای را بسازیم، آیا سازنده‌ای وجود دارد که این ایده را اجرایی کند؟’

هدف اصلی در حقیقت به ارمغان آوردن تنوع بیشتر برای گیم پس است.

به احتمال زیاد آوردن Monster Hunter به سرویس گیم پس بسیار پرهزینه خواهد بود، تا جایی که شاید ساخت عنوانی جدید به صرفه‌تر محسوب می‌شود. هدف اصلی آن است که با رشد و پشتیبانی بلند مدت بازی در دست ساخت، اثر باکیفیتی برای مشترکین گیم پس به ارمغان آید.

استودیوی حمایتی Certain Affinity مستقر در آستین تگزاس، در ساخت بازی‌های مختلفی مانند Call of Duty ،Halo و Left 4 Dead نقش داشته است. این کمپانی توسط مکس هوبرمن (Max Hoberman) رهبری می‌شود که در گذشته یکی از مهره‌های کلیدی بخش آنلاین و چندنفره‌ی سری Halo بوده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *