اخبار بازی

بازی Destruction AllStars ممکن است در آینده رایگان شود

اثر ریسینگ مبارزه‌ای سونی یعنی بازی Destruction AllStars از زمان عرضه موفقیت چندانی را تجربه نکرده است. به همین سبب ممکن است در آینده و برای جبران این موضوع شاهد رایگان شدن آن باشیم.

Destruction AllStars به هنگام عرضه در فوریه‌ی سال گذشته با نقدها و نمرات متوسطی روبه‌رو شد. لوسید گیمز (Lucid Games)، توسعه‌دهنده‌ی بازی، سعی کرده تا با آپدیت مداوم بازی وضعیت آن را بهبود ببخشد. با این حال این آپدیت‌ها حداقل تاثیری در بالا بردن تعداد بازیکنان بازی نداشته‌اند. این طور که به نظر می‌رسد سونی سعی دارد تا با استفاده از روشی دیگر محبوبیت این بازی را افزایش دهد.

این احتمال وجود دارد که بازی Destruction AllStars در آینده رایگان شود. به تازگی سرورهای این بازی به مدت یک ساعت برای تعمیرات آفلاین شدند. با این حال یک کاربر Reddit کشف کرده که در صورت آپدیت و اجرای بازی در آن یک ساعت، می‌توانستید به سرورهای آن وارد شوید. در این حالت نام تمام چالش‌های درون بازی به صورت کد نوشته شده است. جالب است بدانید که در تمام این چالش‌ها عبارت “F2P” به چشم می‌خورد. همین مهم باعث شده تا برخی فکر کنند سونی قصد دارد تا مدلی Free-to-Play را برای بازی پیش بگیرد.

البته این اولین باری نخواهد بود که Destruction AllStars قدم به جهان Free-to-Play می‌گذارد. این بازی به مدت چند ماه پس از عرضه برای مشترکین PlayStation Plus رایگان بود. پس از آن هم بازیکنان قادر بودند تا آن را با قیمت 19.99 دلار خریداری کنند. رایگان کردن بازی احتمالا بهترین حرکت ممکن در شرایط کنونی است. Destruction AllStars از نظر تعداد بازیکن وضعیت چندان خوبی ندارد.

بازی Destruction AllStars در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن 5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *