اخبار بازی

حجم بازی Gran Turismo 7 روی PS5 مشخص شد

بر اساس اطلاعاتی که اکانت PlaystationSize@ از وبسایت PS Store به دست آورده، حجم بازی Gran Turismo 7 روی PS5 حدودا ۸۹.۴۵۵ گیگابایت است. این حجم دانلود بازی است و مشخص نیست دقیقا چه میزان از هارد کنسول را اشغال خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیمجدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طرفداران پلی استیشن سال‌ها است در انتظار یک نسخه قوی و خوش ساخت از مجموعه گرن توریزمو هستند که بتوانند خاطرات خوش نسخه‌های کلاسیک مجموعه را زنده کند و رقیب شایسته‌ای برای مجموعه Forza MotorSport باشد. استودیو Polyphony Digital مدت زمان زیادی است که مشغول ساختن نسخه هفتم است و با توجه نمایش‌هایی که تا کنون از بازی منتشر شده و وعده‌هایی که سازندگان درباره بخش‌های مختلف بازی داده‌اند، ظاهرا Gran Turismo 7 پتانسیل این را دارد که در حد انتظارات مخاطبان ظاهر شود.

نزدیک به یک ماه تا انتشار این بازی باقی مانده و با نزدیک شدن تاریخ انتشار، اطلاعات مهم و تکمیلی درباره پروژه منتشر می‌شود. اخیرا اکانت PlaystationSize@ در توئیتر مدعی شده که حجم بازی Gran Turismo 7 روی PS5 حدودا ۸۹.۴۵۵ گیگابایت است. این حجم دانلود بازی است و ممکن است پس از نصب فضای متفاوتی را اشغال کند. مسلما پچ روز عرضه نیز در این برآورد لحاظ نشده‌است. PlaystationSize@ دائما مشغول بررسی بک‌اند وبسایت PS Store است تا بتواند اطلاعات مختلفی نظیر حجم بازی‌ها و همچنین عناوینی که به این فروشگاه اضافه می‌شوند را زودتر از سایرین کسب کند و در این زمینه سابقه درخشانی دارد.

بازی جدید Polyphony Digital سیزدهم اسفندماه سال جاری (۴ام مارس ۲۰۲۲) برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *