اخبار بازی

حجم نسخه PS5 بازی Gran Turismo 7 مشخص شد

مدتی پیش، حجم مورد نیاز برای دانلود و نصب نسخه‌ی PS5 بازی Gran Turismo 7 توسط صفحه‌ی توییتر PlayStation Game Size فاش شد.

طبق جزیئات منتشر شده از سوی منبع یاد شده، بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در روز عرضه و بدون به‌روزرسانی روز اول، 89.445 گیگابایت حجم خواهد داشت. اطلاعات مربوط به حجم بازی از طریق پایگاه اطلاعاتی پلی استیشن فاش شده و به این نکته باید توجه کنید که بعضی اوقات حجم بازی در پایگاه اطلاعاتی پلی استیشن، 10 تا 20 گیگابایت بیشتر از نسخه‌ی قابل بازی است. با این وجود، همیشه با چنین موضوعی روبه‌رو نیستیم. در حال حاضر جزئیاتی در مورد نسخه‌ی پلی استیشن 4 در دست نیست.

نکته‌ی مهم دیگر این است که پیش دانلود (Pre-Load) بازی یک هفته قبل از عرضه یعنی در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) در دسترس افرادی خواهد بود که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند.

عنوان Gran Turismo 7 از رزولوشن 4K، قابلیت HDR و تکنولوژی رهگیری پرتو در بخش گاراژ برای خلق گرافیکی واقع گرایانه بهره می‌برد. در این بازی پردازش سایه‌ها و بازتاب پرتو‌ها به صورت واقع گرایانه انجام می‌گیرد و این مسئله باعث می‌شود که گرافیک فنی و بصری این اثر بسیار نزدیک به واقعیت باشد.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۳ اسفند (۴ مارچ ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *