اخبار بازی

Fallen Order 2 در سه ماهه پایانی 2022 عرضه خواهد شد

با وجود آن که هنوز به صورت رسمی از عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order 2 رونمایی نشده است، اما به نظر می‌رسد این بازی در اواخر سال 2022 میلادی منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از بهترین عناوین سبک اکشن ماجراجویی در سال 2019 بود که توانست عملکرد خوبی را از نظر فروش و همچنین از نظر دریافت نمرات خوب از سوی منتقدین برجای بگذارد. موفقیت این بازی باعث شد تا الکترونیک آرتز به ساخت دنباله‌ی آن فکر کند. هر چند تاکنون این بازی به صورت رسمی معرفی نشده است، اما آگهی‌های شغلی قبلی نشان می‌دادند که دنباله‌ی Fallen Order توسط استودیوی ریسپاون (Respawn) در دست توسعه قرار دارد.

مدتی پیش جف گراب (Jeff Grubb) اعلام کرد که دنباله‌‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order پیش از رویداد E3 2022 معرفی خواهد شد. طبق این گزارش، بازی مذکور برای عرضه در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2023 در نظر گرفته شده است. با این حال، اخیراً تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معتبر و شناخته شده، با انتشار پستی در توییتر گفته است که انتظار می‌رود این بازی در سه ماهه‌ی پایانی سال 2022 عرضه شود.

تام هندرسون در پایان این توییت اشاره کرد رونمایی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در تاریخ 4 می 2022 (14 اردیبهشت 1401) بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *