اخبار بازی

ایکس باکس سری ایکس و سری اس به فروش خوب خود ادامه می‌دهند

مایکروسافت به تازگی در مورد فروش کنسول‌های جدید ایکس باکس صحبت کرده است. این طور که به نظر می‌رسد این کنسول‌ها با نرخ سریع‌تری نسبت به سه نسل قبلی ایکس باکس به فروش خود ادامه می‌دهند.

کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس در نوامبر 2020 منتشر شدند. مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella)، در جولای 2021 اعلام کرد که این کنسول‌ها سریع‌تر از هر کنسول ایکس باکس دیگری در حال فروش هستند. حال در مصاحبه‌ای جدید فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، اعلام کرده که این کنسول‌ها هم‌چنان به فروش قدرتمند خود ادامه می‌دهند. او ادعا کرده که کمبود کنسول‌های ایکس باکس نه به خاطر کاهش تولید نسبت به نسل‌های قبل، بلکه به خاطر افزایش درخواست است:

حوالی مارس یا می 2020 بود که کنسول‌های ایکس باکس تمام شدند. این اولین باری بود که چنین اتفاقی برای ما می‌افتاد. درخواست برای کنسول‌های ایکس باکس ناگهان زیاد شده بودند. تیم ما هنوز هم در حال تلاش برای تامین کنسول‌های مورد نیاز است. در حال حاضر یافتن یک ایکس باکس یا پلی‌استیشن جدید در بازار کار بسیار دشواری است. این به خاطر کم شدن تولید نیست. در واقع تولید بیشتر از هر نسل دیگری است. با این حال تقاضا افزایش یافته است. این نسل نرخ فروش ایکس باکس سریع‌تر از هر نسل دیگری بوده است.

سونی تابستان گذشته ادعای مشابه‌ای داشت و اعلام کرد که پلی‌استیشن 5 سریع‌تر از هر کنسول دیگری به 10 میلیون واحد فروش رسیده است. در هر صورت به نظر می‌رسد که بازار کنسول‌های نسل نهمی داغ باشد.

halker
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *