اخبار بازی

بسته الحاقی جدید Far Cry 6 بیست و یکم دی منتشر می‌شود

بسته الحاقی جدید Far Cry 6 که با تمرکز روی شخصیت Pagan Min، آنتاگونیست Far Cry 4 ساخته شده بیست و یکم دی ماه (یازدهم ژانویه) منتشر می‌شود و دارندگان سیزن پس بازی می‌توانند به رایگان آن را دانلود کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۱، نسخه ششم مجموعه فار کرای بود. فار کرای ۶ با استفاده از آقای Giancarlo Esposito، بازیگر سریال برکینگ بد و مچنین تغییر محیط بازی به فضای شهری، نوید یک بازی سرگرم کننده و نبستا متفاوت از سایر نسخه‌های مجموعه را می‌داد اما، پس از عرضه بازی نقدهای آن درست مانند نسخه‌های پیشین متوسط بودند و باز هم تصمیم گیری بر عهده مخاطب گذاشته شده بود. یکی از ایده‌های جالب توجه بازی، محتویات سیزن پس آن بود که مخاطب را در نقش Vaas ،Pegan و Joseph Seed شخصیت‌های منفی بازی فارکرای ۴، فار کرای ۳ و فار کرای ۵ قرار می‌دهد.

بسته الحاقی جدید Far Cry 6 که با تمرکز روی شخصیت پگان مین، دیکتاتور Kyrat ساخته شده، سه شنبه هفته آینده، بیست و یکم دی ماه (یازدهم ژانویه) روانه بازار می‌شود و مخاطبان را بار دیگر وارد جهان فار کرای ۴ می‌کند. اینکه دقیقا سازندگان چگونه خط داستانی فار کرای ۴ و فار کرای ۶ را به یکدیگر مربوط کرده‌اند و اینکه آیا این DLC می‌تواند در سطح انتظارات مخاطبان ظاهر شود، هنوز مشخص نیست.

DLC سوم و نهایی سیزن پس فار کرای ۶ نیز با تمرکز روی شخصیت Joseph Seed در تاریخی نامعلوم منتشر می‌شود. دارندگان سیزن پس علاوه بر دسترسی به این سه DLC، امکان تجربه بازی Far Cry 3: Blood Dragon، بسته الحاقی محبوب و تحسین شده فار کرای ۳ را نیز خواهند داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *