اخبار بازی

کارگردان DriveClub در سال جاری بازی جدید خود را معرفی می‌کند

کارگردان بازی DriveClub تایید کرد که در سال جاری بازی جدید خود را معرفی خواهد می‌کند. البته این بازی دنباله‌ی Drive Club و یا حتی عنوانی ریسینگ نیز نخواهد بود.

آقای پاول راستچینسکی (Paul Rustchynsky) علاوه بر کارگردانی عنوان فرست-پارتی پلی استیشن یعنی DriveClub، در توسعه‌ی چندین عنوان از مجموعه‌ی MotorStorm در استودیوی اولوشن (Evolution) نیز فعالیت داشته است. وی از تابستان سال گذشته به عنوان عضوی از استودیوی آوالانچ (Avalanche Studios) شعبه‌ی لیورپول در حال توسعه‌ی یک پروژه‌ی معرفی نشده است.

اخیراً وی در توییتی با مضمون زیر منتشر نمود و اعلام کرد که به زودی از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. وی چنین گفت که:

در سال 2021 ما (استودیوی آوالانچ) شعبه‌ای جدید در شهر لیورپول افتتاح کردیم که لحظه‌ای هیجان‌انگیز برای من بود و به یکی از اهداف حرفه‌ای خود دست یافتم. در سال 2022، بازی‌ای را که از سال گذشته روی آن کار کرده‌ایم، معرفی خواهیم کرد.

وی افزود:

لازم است توضیحاتی ارائه کنم. من روی یک بازی ریسینگ کار نمی‌کنم. بنابراین، متأسفیم، هیچ دنباله‌ای برای DRIVECLUB، جانشینی برای MotorStorm یا قسمت جدیدی برای ONRUSH وجود ندارد. این بازی چیز متفاوتی از هر آنچه که در گذشته ساخته بودم است.

این بازی یک آی‌پی ارجینال خواهد بود. تعداد بازی‌های در دست ساخت استودیوی آوالانچ بیش از چیزی هستند که مردم تصور می‌کنند.

همچنین، وی پیش‌تر در جواب سوالاتی مبنی بر احتمال عرضه‌ی دنباله‌ای برای DriveClub و یا نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن چنین پاسخ داد که:

احتمال ساخت دنباله‌ی این بازی و یا نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن بسیار بعید خواهد بود.

بازی DriveClub با وجود عملکرد قابل قبول و ارائه‌ی کیفیت بصری فوق‌العاده تحسین برانگیز، پس از بسته‌شدن سرورها و تعطیلی استودیوی سازنده‌اش از فروشگاه پلی استیشن 4 حذف شد و تنها می‌توان با خرید نسخه‌ی فیزیکی آن را تجربه نمود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *