اخبار بازی

میازاکی: تیم Elden Ring تحت فشار گرافیک فنی Demon’s Souls Remake قرار گرفت

هیدتاکا میازاکی، خالق سری Dark Souls، در مصاحبه‌ای جدید با EDGE تایید کرد که گرافیک فنی Demon’s Souls Remake تیم سازنده Elden Ring را در مضیقه قرار داده است.

سرانجام ساعاتی پیش شماره‌ی جدید مجله‌ی EDGE منتشر شد که طبق وعده‌های پیشین، شامل مصاحبه‌ای جامع و طولانی با رئیس استودیوی فرام سافتور (From Software) یعنی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) می‌شود. در طول مصاحبه، این سوال مطرح شد: “از آن جایی که Elden Ring به هر نحو روی کنسول پلی استیشن 5 در کنار Demon’s Souls Remake قرار می‌گیرد و با آن مقایسه خواهد شد، آیا کیفیت گرافیک فنی این عنوان فشار مضاعفی بر تیم سازنده Elden Ring وارد کرده است؟” میازاکی در جواب گفت:

بله، من کاملاََ مطمئن هستم که اعضای تیم ما در بخش خلق جلوه‌های بصری فنی، این فشار را بیش از هر شخص دیگری حس کرده‌اند و این تنها به Elden Ring محدود نمی‌شود، بلکه برای همه‌ی آثار چنین فشاری از جانب بازی‌های دیگر حس می‌شود. با این وجود، باید بگویم که کیفیت بصری فنی چیزی نیست که ما در اولویت قرار دهیم. چیزی که ما در جبهه‌ی گرافیک فنی خواهانش هستیم به سیستم‌ها و نیازمندی‌های آن بازی به خصوص ارتباط پیدا می‌کند و برای ما کیفیت فنی نسبت به سایر المان‎‌های توسعه اولویت پایین‌تری دارد.

بنابراین، این بخش از توسعه همیشه ناحیه بوده است که نسبت به تیم خود در دپارتمان گرافیک فنی حس عذرخواهی داشته‌ام، چرا که من می‌دانم آن‌ها به سختی روی بازی کار می‌کنند و به سختی روی Elden Ring نیز کار کرده‌اند. آن‌ها از ویژگی‌های متعددی بهره برده‌اند تا زیباترین اثر در تاریخ فرام سافتور را ارائه دهیم. اما در مورد بازی‌های ما و برای من به شخصه، کیفیت گرافیک فنی اولویت اول نیست.

بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند ماه 1400 (25 فوریه‌ی 2022) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *