اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok نزدیک است

اخیرا موسسه مربوطه در کشور عربستان اقدام به رده بندی سنی بازی گاد آو وار رگناروک کرده‌است و همین مسئله نوید اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کم‌تر از یک روز تا آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی زمان باقی مانده و از هم اکنون شور و اشتیاق فراوانی میان مخاطبان برای تجربه بازی‌های بزرگ و کوچکی که قرار است طی سال میلادی آینده عرضه شوند، در حال شکل گیری است. بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲، محصول جدید استودیو سانتا مونیکا، بازی گاد آو وار رگناروگ است. این بازی دنباله مستقیمی بر نسخه سال ۲۰۱۸ است و ادامه ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس را روایت می‌کند.

هر چند سونی به صراحت اعلام کرده این بازی سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود اما، تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok دقیقا مشخص نیست. مدتی پیش اکانت Playstation Game Size در توئیتر با بررسی دیتا بیس PS Store متوجه شده بود که سونی سی‌ام سپتامبر (هشتم مهر ماه) را برای تاریخ عرضه بازی لحاظ کرده‌است. هر چند این تاریخ از نظر زمان بندی منطقی است اما، لزوما صحیح نیست. اخباری که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شده نوید عرضه بازی در زمان به مراتب کوتاه‌تری را می‌دهد.

اخیرا موسسه رسمی رده بندی بازی‌های ویدیویی در کشور عربستان، رده بندی M را برای محصول جدید سانتا مونیکا در نظر گرفته که چندان دور از انتظار نبود. نکته جالب توجه اینجاست که معمولا اقدام به دریافت رده بندی بازی‌ها جزو آخرین مراحل عرضه یک بازی است و مدت کوتاهی پس از آن محصول روانه بازار می‌شود.

هر چند این مسئله برای طرفداران امیدوار کننده است اما، باید در نظر داشت که هنوز هیچ چیز جنبه رسمی ندارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *