اخبار بازی

شایعه: روند ساخت بازی Everwild اسفناک است – واران گیم

ژونالیست مشهور، جف گراب (Jeff Grubb) در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد روند ساخت بازی Everwild فاجعه‌بار است و اعضای استودیو Rare به مشکلات اساسی در ساخت این عنوان برخورده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

یکی از مواردی که طرفداران برند ایکس باکس در نسل هشتم نسبت آن انتقاد داشتند، تنوع کم بازی‌های انحصاری روی کنسول ایکس باکس وان و PC و همچنین کیفیت نه چندان مطلوب آن‌ها بود. موردی که رئیس ایکس باکس، آقای فیل اسپنسر وعده داده در نسل نهم به طور کامل رفع شود و برای اثبات گفته‌های خویش نیز تعداد بالای استودیوهای زیر مجموعه ایکس باکس را گواه می‌گیرد. یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های معرفی شده برای این برند، بازی جدید استودیو Rare، عنوان Everwild که مدت‌ها است در سکوت مطلق خبری فرو رفته و اطلاعات تازه‌ای درباره آن در دسترس نیست. علت آن را ژونالیست مشهور، جف گراب (Jeff Grubb) توضیح می‌دهد.

در تاز‌ه‌ترین قسمت پادکست XboxEra آقای گراب به صراحت اعلام کرد روند ساخت بازی Everwild اسفناک است. ایشان این اطلاعات را بر اساس گفته‌های منابع خویش در استودیو و حواث چند ماه اخیر ارائه کردند. ظاهرا حتی تیم سازنده بازی نیز نمی‌داند دقیقا باید چه محصولی تولید کند و نمی‌توانند مسیر دقیقی برای ساخت بازی تعریف کنند. به گفته آقای گراب پس از جدایی کارگردان بازی آن‌ها ناچار شده‌ند تمامی پیشرفت‌های قبلی را کنار بگذارند و اکنون نمی‎‌توانند وضعیت جدید خود را درک کنند.

اوایل سال ۲۰۲۱ گزارشی منتشر شد که خبر از تعویق تاریخ انتشار بازی به زمانی نامعلوم می‌داد. ظاهرا بازنگری تمامی جنبه‌های بازی از ابتدا باعث می‌شود در حالت “خوش بینانه” Everwild سال ۲۰۲۴ میلادی روانه بازار شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *