اخبار بازی

سایبرپانک 2077 یکی از محبوب ترین بازی های استیم در سال 2021 بوده‌است

بر اساس اطلاعاتی که اکانت رسمی فروشگاه استیم در توئیتر منتشر کرده، سایبرپانک ۲۰۷۷ یکی از محبوب ترین بازی های استیم در سال ۲۰۲۱ بوده‌است. همچنین این بازی جزو عناوین پرفروش استیم نیز قرار گرفته‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

حدودا ۲۴ ساعت دیگر سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز می‌شود و دیگر زمان وداع با سال ۲۰۲۱ و تمامی رویدادها و خاطرات آن رسیده‌است. معمولا در چنین مواقعی پلتفرم‌های مختلف آمار و ارقام جالب توجهی را از عملکرد و نگرش مخاطبان در طوال سال منتشر می‌کنند و مسلما استیم به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم ارائه دهنده بازی‌های ویدیویی برای رایانه‌های شخصی از اهمیت خاصی برخوردار است. در همین راستا شرکت ولو با انتشار یک پس از «برترین‌های سال ۲۰۲۱» رونمایی کرده‌است. در این پست بازی‌ها بر اساس معیارهایی همچون میزان فروش ناخالص، بیشترین آمار مخاطب هم زمان و بیشترین ساعات تجربه شده، دسته بندی شده‌اند.

بدون شک یکی از مواردی که جلب توجه می‌کند، حضور بازی سایرپانک در میان برترین‌های چندین دسته بندی مختلف است. این بازی با ثبت آمار بیش از ۲۰۰ هزار کاربر هم زمان جزو محبوب ترین بازی های استیم در سال ۲۰۲۱ بوده‌است. محصول جدید سی‌دی پراجکت رد تنها با اندکی اختلاف از حضور در گروه پلاتینیوم بازی‌های پرفروش جا مانده و در دسته نقره‌ای قرار گرفته‌است. اکثر بازی‌های حاضر در دسته پلاتینیوم در طول سال بسته‌های گسترش دهنده پولی ارائه کرده‌اند یا از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار هستند.

پس از گذشت بیش از یک سال از عرضه Cyberpunk 2077، هنوز جو به شدت منفی علیه آن در فضای مجازی وجود دارد و عصبانیت مخاطبان از عملکرد ضعیف بازی فروکش نکرده اما، ظاهرا درست مانند زمان عرضه، این بازی در کسب درآمد و سود برای ناشر موفق بوده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *