اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 پرفروش‌ترین عنوان استیم در سال 2021 بوده است

گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که بازی Cyberpunk 2077 جزو پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم در سال 2021 میلادی بوده است.

وب‌سایت کوتاکو (Kotaku) به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از آمار بازی‌های پرفروش استیم در سال 2021 منتشر کرده است. طبق این گزارش، آخرین ساخته‌ی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، یعنی Cyberpunk 2077، جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی این فروشگاه در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. همچنین این اثر بیش از هر عنوان دیگری در استیم، در سال 2021 توسط بازیکنان تجربه شده است.

در حالی که بازی‌هایی مانند New World، Valheim و Naraka: Bladepoint جزو عناوین پرفروش جدول استیم در سال 2021 بوده‌اند و همچنان به درآمدزایی خود ادامه می‌دهند، با این حال بازی Cyberpunk 2077 موفق شد در بخش نقره‌ای (Silver Section) و در میان 100 عنوان پرفروش از نظر درآمد، رتبه‌ی اول را از آن خود نماید. لازم به ذکر است که بخش پرفروش‌‌ترین‌های استیم (Top Sellers)، به جای تعداد نسخه‌ها، میزان درآمدزایی بازی را نشان می‌دهد. همچنین بازی‌های Resident Evil Village و Age of Empires 4 نیز در بخش نقره‌ای فروش بسیار خوبی را در استیم داشته‌اند.

مطمئناً این آمار ثبت شده از بازی Cyberpunk 2077 در استیم، برای شرکت سی‌دی پراجکت امیدوارکننده‌ است. علاوه بر این، اثر مذکور در استیم آمار بیش از 200 هزار بازیکن همزمان را در سال 2021 ثبت کرد. این بازی در حال حاضر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی نسل نهمی این اثر قرار است در سه‌ماهه‌ی اول سال 2022 برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

Amir Naderisefirot2011
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *