اخبار بازی

Sunbreak در 2022 منتشر می‌شود

کپکام (Capcom) به تازگی اعلام کرده که اطلاعات بیشتری از بسته الحاقی Monster Hunter Rise با نام Sunbreak به زودی و در بهار سال 2022 منتشر خواهد شد.

کپکام برنامه‌های زیادی برای بازی Monster Hunter Rise دارد. این اکشن نقش‌آفرینی از زمان عرضه بر روی نینتندو سوئیچ در ماه مارس به موفقیت بزرگی تبدیل شده است. موفقیت Monster Hunter Rise باعث شده تا شاهد تایید عرضه‌ی بازی برای پلتفرم PC در آینده باشیم. هم‌چنین کپکام برنامه دارد تا یک بسته الحاقی بزرگ به نام Sunbreak را برای این بازی منتشر کند. تا کنون اطلاعات کمی از Monster Hunter Rise: Sunbreak منتشر شده، اما به نظر می‌رسد که طرفداران برای دریافت اطلاعات بیشتر نیاز به صبر طولانی مدتی ندارند.

صفحه‌ی توئیتر رسمی Monster Hunter به تازگی اعلام کرده که اطلاعات بیشتری از بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak در بهار سال 2022 عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی قرار است در تاریخ نامعلومی در فصل تابستان سال آینده منتشر شود. پس انتظار می‌رود که حداقل در یکی دو ماه پیش از عرضه‌ی آن شاهد انتشار اطلاعات و تریلرهای زیادی از بازی باشیم.

بازی Monster Hunter Rise در حال حاضر برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس است. این دو در 12 ژانویه‌ی 2022 یعنی دقیقا دو هفته‌ی دیگر برای پلتفرم PC هم عرضه خواهد شد. دموی این بازی در حال حاضر بر روی استیم در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *