اخبار بازی

اولین تصویر از دموی تکنیکی بازی Abandoned منتشر شد

استودیوی بلو باکس گیم (Blue Box Game)، توسعه‌دهنده‌ی بازی Abandoned، به‌تازگی اولین تصویر از دموی تکنیکی این اثر را منتشر کرده است.

بلو باکس گیم اخیراً اطلاعات جدیدی از روند توسعه‌ی بازی Abandoned را به اشتراک گذاشت. دموی مقدمه‌ی این بازی قرار است در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2022 عرضه شود، اما پیش از آن یک دموی تکنیکی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در همین راستا، اولین تصویر از دموی تکنیکی این بازی منتشر شده است.

توضیحات بلو باکس گیم در مورد دموی تکنیکی بازی Abandoned:

ما با شروع سال جدید، یک دموی تکنیکی از این بازی را در اپلیکیشن Realtime Experience از طریق یک به‌روزرسانی همراه با Realtime Experience بازطراحی شده به منظور تجربه کاربری بهتر ارائه می‌دهیم. این دموی تکنیکی، فناوری بازی Abandoned را به صورت همزمان به همراه بخش بصری، صدا و ویژگی بازخورد لمسی (Haptic Feedback) کنترلرهای بی‌سیم DualSense به نمایش می‌گذارد که لایه‌ی جدیدی به تجربه‌ی ترسناک اضافه می‌کند.

اولین تصویر از دموی تکنیکی بازی Abandoned در قسمت زیر قرار داده شده است.

به گفته‌ی بلو باکس گیم، این استودیو در حال کار روی آماده‌سازی اپلیکیشن Realtime Experience است. همچنین ظاهراً این تصویر جدید به شخصیت اصلی بازی مربوط نیست. طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، داستان بازی حول شخصیتی به نام جیسون لانگفیلد (Jason Longfield) است. جیسون در جنگلی عجیب از خواب بیدار می‌شود و به یاد نمی‌آورد که چگونه به این مکان رسیده است. او سپس متوجه می‌شود که توسط افرادی ربوده شده است و در این راه باید برای بقا مبارزه کند. انتظار می‌رود در طی ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این اثر منتشر شود.

بازی وحشت بقای Abandoned در تاریخی نامشخص برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *