اخبار بازی

رانندگان تسلا دیگر اجازه‌ی تجربه بازی‌های ویدیویی را ندارند

طبق گزارش جدید سی‌ان‌ان ()، شرکت تسلا تصمیم گرفته است تا رانندگان اتومبیل‌های تسلا را از تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی در حین رانندگی منع کند. این تصمیم پس از تحقیقات فدرال اتخاذ شده است.

یک ویژگی به نام Passenger Play در اتومبیل‌های تسلا وجود دارد که به مسافران این امکان را می‌دهد که با صفحه لمسی ارتباط برقرار کنند و در حین حرکت اتومبیل، به تجربه‌ی بازی‌ها بپردازند. با وجود آن که شرکت تسلا مشخص کرده است که این ویژگی فقط توسط مسافران استفاده می‌شود، اما رانندگان همچنان می‌توانند در حین حرکت اتومبیل بازی کنند. این امر موجب گردید تا فدرال تحقیقاتی را انجام دهد که در نهایت باعث شد تا تسلا برای غیرفعال کردن قابلیت Passenger Play در هنگام حرکت خودرو اقدام نماید.

اقدام تسلا به طرق مختلف معنا پیدا می‌کند، اما در عین حال در بین یک مشکل بزرگ قرار می‌گیرد. این برند همیشه جوان محور بوده و به عنوان آینده‌ی صنعت خودروها معرفی شده است، بنابراین مطمئناً یکپارچه سازی بازی های ویدیویی یک چشم‌انداز جذاب به نظر می‌رسد. اما مشکل آشکار به دلیل عامل حواس پرتی است. اگر راننده‌ای در حین رانندگی مشغول تجربه‌ی یک بازی باشد، به طور مشخص احتمال تصادف به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. این موضوع حتی برای زمانی که سرنشین جلو در حال تجربه‌ی یک بازی باشد نیز صدق می‌کند. در هر صورت لغو کردن این ویژگی تسلا اقدام درستی به نظر می‌رسد، اما به دلایلی واضح هرگز نباید مانند قبل اجرا می‌شد.

در زمانی که ویژگی Passenger Play برای اولین بار توسط کمپانی تسلا معرفی گردید، چند بازی مانند Cuphead و Fallout Shelter همراه آن ارائه شد که تعجب بسیاری از افراد حاضر در صنعت بازی را درپی داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *