اخبار بازی

بازی Horizon Forbidden West رده‌بندی سنی شد

ساعاتی پیش بازی Horizon Forbidden West توسط سازمان ESRB رتبه‌بندی سنی شد. بر این اساس، این بازی شامل صحنه‌های توام با خشونت و مصرف الکل است..

به مرور زمان و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Horizon Forbidden West، ضرب آهنگ موسیقی متن گوش‌نواز نسخه‌ی اول آن در ذهن ما شدت و سرعت بیشتری می‌یابد. اخیراً نیز اطلاعات مختلفی از جمله میزان حافظه‌ی مورد نیاز و تاریخ شروع پیش‌بارگیری بازی اعلام شد. از طرفی دیگر، ساعاتی پیش این بازی توسط سازمان ESRB رتبه‌بندی سنی شد و بر این اساس، در Horizon Forbidden West شاهد صحنه‌های توام با خشونت و مصرف الکل خواهیم بود.

البته، لازم به ذکر است که این بازی موفق شد تا رتبه‌بندی سنی “T” یا همان “Teen” را از سازمان ESRB دریافت کند و بدین‌ترتیب، تجربه‌ی Horizon Forbidden West حتی برای نوجوانان زیر 17 سال نیز مجاز خواهد بود. در ادامه می‌تواند خلاصه‌ی توضیحات این سازمان در مورد این بازی را مطالعه کنید:

این بازی، یک عنوان اکشن ماجراجویی است که در آن گیمرها نقش یک قهرمان (Aloy) را بر عهده می‌گیرند و به دنبال کشف منبع یک سیگنال مرموز خواهند گشت. این بازی از دوربین سوم شخص بهره‌مند است و داستان آن در جهانی پسا آخرالزمانی روایت می‌شود. در این بازی ماموریت‌ها و تعامل با شخصیت‌های مختلف وجود دارند و دشمنان در بازی نیز شامل قبال مختلف و ربات‌ها می‌شوند.

اسلحه‌ها در این بازی نیز به تیرکمان و نیزه خلاصه می‌شوند و ضربه زدن به دشمنان انسان نیز شامل صحنه‌های خونریزی خواهد شد. لکه های خون نیز در برخی از محیط‌های بازی ظاهر می‌شوند. گیمرها می‌توانند حملات را به صورت مخفی‌کاری انجام دهند. از طرفی دیگر، این بازی شامل صحنه‌های استفاده از الکل می‌شود و در یکی از صحنه‌ها شخصیت اصلی بازی نیز در حال نوشیدن الکل است. در این بازی از کلمه‌های بزرگسالانه به صورت محدود استفاده می‌شود.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 29 بهمن 1400 (18 فوریه 2022) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *