اخبار بازی

آهنگساز Slitterhead از شباهت موسیقی این بازی با مجموعه سایلنت هیل می‌گوید

آقای آکیرا یامااوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز Slitterhead و همچنین مجموعه وحشت بقا سایلنت هیل، از چالش‌های ساخت و خلق یک ترک جدید و همچنین شباهت‌های مسیر ساخت موسیقی این دو مجموعه می‌گوید. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای مراسم The Game Awards 2021، بویژه برای طرفداران ژانر وحشت بقا، رونمایی از اولین و جدیدترین بازی استودیو Bokeh Game بود. این استودیو که متشکل از اکثر اعضای اصلی تیم سایلنت، خالقان مجموعه سایلنت هیل است، توسط آقای Keiichiro Toyama، کارگردان نسخه اول سایلنت هیل افتتاح شده و توسط ایشان نیز اداره می‌شود. به عقیده طرفداران مجموعه سایلنت هیل یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این مجموعه موسیقی‌های تنش‌زا و خاص آن بود و خوشبختانه Slitterhead و استودیو Bokeh Game از نعمت حضور آقای آکیرا یامااوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز تمامی نسخه‌های مجموعه سایلنت هیل بهره‌مند است.

در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی که بوکه گیم برای بازی Slitterhead تولید کرده، آقای یامااوکا از مسیر سخت و پر از چالش خلاقیت و تلاش برای ساختن قطعات موسیقی مجموعه سایلنت هیل سخن می‌گوید. به گفته ایشان موضوعی که در نسخه اول باعث جلب رضایت آقای تویوما شد، استفاده از موسیقی‌های بعضا کاملا متضاد با لحن بازی سایلنت هیل بود. به عنوان مثال موسیقی آغازین بازی سایلنت هیل ۱ که پس از گذشت سال‌ها همچنان در خاطر طرفداران ماندگار است و از حیث آهنگساز Slitterhead قصد دارد از تکنیک‌های مشابه برای این بازی نیز استفاده کند

شما می‌توانید ویدیو کامل این مصاحبه را از اینجا تماشا کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *