اخبار بازی

سازنده Abandoned اطلاعاتی از روند توسعه این بازی را منتشر کرد

پس از چند ماه سکوت، استودیوی بلو باکس گیم (Blue Box Game)، سازنده‌ی عنوان Abandoned، به‌تازگی اطلاعاتی از روند ساخت این بازی را منتشر کرده است.

بلو باکس گیم اخیراً وب‌سایت رسمی خود را به‌روزرسانی کرده و در یک پست جداگانه، اطلاعاتی از بازی Abandoned را به اشتراک گذاشته است. طبق پست منتشر شده، این بازی از سال 2017 در دست توسعه قرار دارد اما تنها در اوایل سال جاری میلادی و پس از معرفی رسمی آن، به تمرکز اصلی استودیو تبدیل شد. همچنین این پست به جزئیات برخی از رخدادهایی که در استودیوی مذکور اتفاق افتاده است، اشاره می‌کند.

پیش‌تر اعلام شده بود که مقدمه‌ی قابل بازی عنوان Abandoned با تاخیر مواجه و عرضه‌ی آن به سه‌ماهه‌ی اول سال 2022 موکول شده است. در پست جدید سایت بلو باکس گیم به یک دموی تکنیکی قابل بازی اشاره شده است که در سال 2022 در اپلیکیشن “Real-time Experience” عرضه می‌شود. با این حال استودیوی مذکور مشخص نمی‌کند که آیا این یک نسخه‌ی آزمایشی شبیه به مقدمه‌ی قبلی است یا این که یک پیش‌درآمد خواهد بود.

سایر قسمت‌های پست جدید سازنده‌ی Abandoned به سال استودیوی مذکور و نحوه‌ی برخورد آن با برخی از رویدادهایی که آن را در کانون توجه قرار داده است، اختصاص دارد. به نظر می‌رسد این استودیو نمی‌خواهد اشتباهات مشابه را تکرار کند و قصد دارد با تمرکز کامل روی اثر مذکور کار کند. چند ماه قبل نیز توسعه‌دهندگان این بازی پس از انتشار دموی آن، تهدید به مرگ شدند.

بازی Abandoned در تاریخی نامشخص برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *