اخبار بازی

کمپانی Valve تخفیفات فصل زمستان Steam را آغاز کرد

تخفیفات Steam به مناسبت آغاز فصل زمستان شروع شدند، لازم به ذکر است که این تخفیفات تا 15 دی (5 ژانویه 2022) ادامه دارند و شامل عناوین زیادی خواهند بود.

عناوین محبوب و پرطرفدار Deathloop ،New World و Jurassic World Evolution 2 به ترتیب به میزان 50 درصد، 25 درصد و 30 درصد تخفیف خوردند. همچنین چندی پیش پلتفرم استیم موفق شد رکورد کاربران خود را در حین تعطیلات رسمی ایالات متحده جا به جا کرده و به میزان 27,384,959 برساند. جا به جایی رکورد‌ها برای استیم پدیده‌ی تازه‌ای محسوب نمی‌شود و تخفیفات ویژه‌ی پاییزه را می‌توان در این امر موثر دانست. لازم به ذکر است که استیم در حال حاضر بیش از 7 میلیون کاربر فعال دارد که به تجربه‌ی عناوین مختلف می‌پردازند.

همچنین فروشگاه مخصوص Epic Games تا تاریخ 16 دی (6 ژانویه) تخفیفات خود را روی عناوین مختلف اعمال نمود و قیمت برخی از بازی‌های موجود در این فروشگاه تا 75 درصد نیز شامل تخفیف شدند. لازم به ذکر است که پلتفرم اپیک گیمز به کاربرانی که به خرید بازی‌های مختلف در این فروشگاه بپردازند، برای خرید‌های بعدی به میزان 10 دلار تخفیف می‌دهد. همچنین این پلتفرم تا تاریخ 9 دی (16 دسامبر 2022) به ارائه‌ی عناوین رایگان ادامه خواهد داد. پلتفرم GOG نیز به مناسبت آغاز فصل زمستان نیز تا تاریخ 15 دی (5 ژانویه 2022) 90 درصد تخفیف روی 3500 بازی مختلف اعمال نمود.

همان طور که می‌دانید، کمپانی والو (Valve) اظهار داشت که استیم دک تاخیر نخواهد خورد و در فوریه سال 2022 منتشر می‌شود. تصاویری از بسته بندی نهایی و کیت‌های توسعه‌ی استیم دک نیز منتشر شد که مشاهده‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست.

Samul
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *