اخبار بازی

الکترونیک آرتز ساخت یک بازی MMO از سری Harry Potter را لغو کرده است

طبق گزارش جدید منتشر شده، ظاهراً الکترونیک آرتز در مقطعی ساخت یک بازی MMO بر اساس سری Harry Potter را به دلیل تردیدهای این شرکت در موفقیت آن، لغو کرده است.

کیم سالزر (Kim Salzer) بین سال‌های 2000 تا 2003 به عنوان مدیر بخش بازاریابی تولیدات الکترونیک آرتز (Electronic Arts) فعالیت می‌کرد و ناشر مذکور در مقطعی امتیاز ساخت بازی‌های Harry Potter را نیز در اختیار داشت. وی اخیراً در مصاحبه با The Real Brandolorian، استریمر توییچ، در خصوص لغو ساخت یک بازی MMO از سری Harry Potter صحبت کرده است.

سالزر در خصوص لغو این بازی MMO گفت:

یک بازی بزرگ وجود داشت و من شخصاً درگیر آن بودم. این بازی یک اثر MMO از سری Harry Potter بود. ما تمام تحقیقات را انجام دادیم و نسخه‌ی بتا را ساخته بودیم. این تجربه ترکیبی آفلاین/آنلاین بود که در آن چیزهایی مانند جوایز، روبان‌ها و مواردی از این قبیل را برای بچه‌ها پست می‌کردیم.

با تحقیقات انجام شده، به موفقیت این بازی اطمینان داشتیم. اما سرانجام این پروژه متوقف شد، زیرا الکترونیک آرتز در آن زمان تغییراتی را تجربه می‌کرد و آن‌ها به اندازه کافی نمی‌دانستند یا باور نمی‌کردند که این آی‌پی بیش از یک یا دو سال ماندگاری داشته باشد.

بازی Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 آخرین عنوانی از این سری محسوب می‌شود که شرکت الکترونیک آرتز روی کار کرده است. این بازی در سال 2011 میلادی برای کنسول‌های نسل هفتم و موبایل‌ها عرضه شد.

StarmanAli Hassan nejad
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *