اخبار بازی

بازی Weird West با تاخیر مواجه شد

شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و استودیوی WolfEye به صورت رسمی از تاخیر در انتشار بازی نقش‌آفرینی Weird West خبر دادند.

بازی Weird West ابتدا قرار بود در تاریخ 11 ژانویه 2022 (21 دی ماه) منتشر شود، اما حال عرضه‌ی آن به تاریخ 11 فروردین 1401 (31 مارس 2022) موکول شده است. در همین راستا، استودیوی WolfEye بیانیه‌ای را در خصوص تاخیر در عرضه‌ی این بازی منتشر کرده است.

دیوالور دیجیتال و ما امروز اعلام می‌کنیم که بازی Weird West در تاریخ 31 مارس 2022 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Weird West ترکیبی از سبک اکشن نقش‌آفرینی و المان‌های Immersive Sim است. این بازی تحت نظر استودیوی WolfEye که سابقه‌ی کار روی عناوین Prey و Dishonored را دارد، مراحل ساخت خود را طی می‌کند. بازخورد اولیه‌ی این بازی فوق‌العاده بوده است، اما در سبک Immersive Sim متغیرهای زیادی وجود دارد که می‌تواند منجر به عواقب ناخواسته شود. برای ارائه تجربه‌ای که گیمرها از ما و دیوالور دیجیتال انتظار دارند، به زمان بیشتری نیاز است. تیم توسعه‌دهنده می‌داند که تاخیر در عرضه‌ی بازی ممکن است برای مردم ناامیدکننده باشد، اما می‌خواهد اطمینان حاصل کند عنوانی که سال‌ها روی آن کار شده است، به بهترین شکل ممکن عرضه شود.

بازی Weird West از روز اول انتشار روی سرویس Game Pass کنسولی و PC در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *