اخبار بازی

Breath of the Wild 2 قطعا سال 2022 است

علی رغم اینکه بیش از شش ماه از معرفی نسخه جدید مجموعه زلدا می‌گذرد و هیچ اطلاعات مهمی درباره بازی در دسترس نیست، ظاهرا نینتندو همچنان مصر است تاریخ انتشار Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را در بازه سال ۲۰۲۲ قرار دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۱۷ نینتندو یکی از بهترین نقش آفرینی‌های تاریخ و همچنان مجموعه محبوب زلدا را روانه بازار کرد. با در نظر گرفتن این موضوع که مجموعه Legend of Zelda مملو از بازی‌های مهم و جریان ساز است، ارزش این موضوع دو چندان می‌شود. با قاطعیت می‌توان گفت Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عنوان انحصاری نینتندو است که قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شود. البته بیش از شش ماه است که از معرفی بازی می‌گذرد و در این مدت هیچ اطلاعات و خبر تازه و مهمی درباره بازی منتشر نشده‌است و این موضوع باعث نگرانی طرفداران شده‌است.

با تمام این تفاسیر ظاهرا نینتندو خود را به تاریخ اعلام شده متعهد می‌داند و قصد دارد بازی را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کند. حداقل این موضوعی است که سردبیر IGN به آن اعتقاد دارد. آقای Peer Schneider، ژورنالیست مشهور اخیرا گفته عدم حضور Breath of the Wild 2 در مراسم The Game Awards 2021 به معنای تاخیر در تاریخ انتشار بازی نیست و همچنان هدف ناشر این است که تاریخ انتشار Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در بازه سال ۲۰۲۲ باشد و در حال آماده سازی مقدمات این موضوع است.

بنا بر برخی گزارش‌ها اولین تریلر گیم‌پلی بازی در مراسم E3 سال آینده نمایش داده می‌شود و بنابراین تاریخ انتشار بازی اواخر سال ۲۰۲۲ است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *