اخبار بازی

ظاهرا ریمیک Final Fantasy 7 به پلتفرم استیم می‌آید

بر اساس اطلاعات استخراج شده از فایل‌های ریمیک بازی Final Fantasy 7، ظاهرا قرار است این بازی روی فروشگاه استیم در دسترس قرار بگیرد. ریمیک Final Fantasy 7 هم اکنون روی فروشگاه اپیک استور در دسترس است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

بدون شک نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی ۷ یکی از بهترین و پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بود. کمپانی اسکوئر انیکس با ارائه داستان یکی از عناوین کلاسیک پلی استیشن ۱، این بار در یک قالب جدید نشان داد هنوز هم مچموعه فاینال فانتزی از پتانسیل بالایی برخوردار است و بازی‌های کلاسیک مجموعه نیز از ارزش تجربه بالایی برخوردار هستند. علی رغم اینکه نسخه PS4 بازی با استقبال مخاطبان و اقبال منتقدان همراه بود، نسخه PC بازی که هفته گذشته به صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک استور عرضه شد، به دلیل مشکلات فنی متعدد با برخورد بد مخاطبان مواجه شد و لقب “یکی از بدترین پورت‌های PC” در تمام تاریخ را از آن خود کرد.

اخیرا یکی ار کاربران توئیتر با نام @AtelierTool با بررسی دیتا‌های بازی موفق شده فایل‌هایی مربوط به پلتفرم استیم را در آن بیابد. به گفته وی بر اساس این فایل‌ها می‌توان نتیجه گیری کرد که ریمیک Final Fantasy 7 به پلتفرم استیم می‌آید. مخاطبان PC نیز زمانی که بازی را روی سیستم خود نصب می‌کند، پوشه‌ای به نام Steamworks در میان فایل‌های بازی ایجاد می‌شود که ظاهرا گفته‌های AtelierTool را تایید می‌کند و اسکوئر انیکس قصد دارد به محض تمام شدن مدت قرارداد با اپیک استور، این بازی را به استیم بیاورد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *