اخبار بازی

Breath of the Wild 2 در تعطیلات 2022 عرضه خواهد شد

گزارش جدید منتشر شده حاکی از آن است که ظاهراً بازی Zelda: Breath of the Wild 2 در تعطیلات سال 2022 منتشر خواهد شد.

در جریان آخرین قسمت از پادکست Nintendo Voice Chat، پیر اشنایدر (Peer Schneider)، سرپرست بخش محتوای وب‌سایت IGN، در صحبت‌های جدید خود اشاره کرد که احتمالاً بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در نوامبر 2022 عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد آقای اشنایدر این اطلاعات را پس از رویداد The Game Awards، از سوی برخی از اعضای صنعت بازی کسب کرده است. همچنین گفته می‌شود شرکت نینتندو برنامه‌ی بزرگی برای سال 2022 در نظر دارد.

پیر اشنایدر در این باره اظهار داشت:

من توانستم بعد از مراسم The Game Awards، با برخی از افراد حاضر در صنعت بازی صحبت کنم و به نظر می‌رسد که سال آینده، سال هیجان‌انگیزی برای نینتندو خواهد بود. عدم حضور برخی از بازی‌های بزرگ مانند دنباله‌ی Breath of the Wild در مراسم مذکور را نمی‌توانم به عنوان نشانه‌ی تاخیر در عرضه‌ی آن‌ها ببینم. زیرا به نظر می‌رسد که تیم نینتندو برنامه‌های بزرگ و هیجان‌انگیزی برای سال 2022 در نظر گرفته است.

انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در تعطیلات سال 2022 منطقی به نظر می‌رسد؛ هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی از سوی شرکت نینتندو اعلام نشده است. همچنین اخیراً پتنت جدیدی از این عنوان کشف شده است که ظاهراً به مکانیزم‌های مختلف آن در جهان آزاد بازی اشاره دارد.

بازی The Legend of Zeld: Breath of the Wild 2 در تاریخی نامشخص برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *