اخبار بازی

ارنی هادسون: بازی جدید Ghostbusters در دست ساخت است

آقای ارنی هادسون، بازیگر مجموعه فیلم‌های Ghostbusters می‌گوید بدون شک بازی جدید Ghostbusters در دست ساخت است و از بازیگران اصلی مجموعه برای صداگذاری آن استفاده می‌شود. آقای هادسون از تاریخ انتشار بازی ابراز بی‌اطلاعی کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

فرنچایز Ghostbusters زمانی به بخش جدانشدنی از مدیوم‌های سرگرمی مانند سینما، انیمیشن و بازی تبدیل شده‌ بود اما، اکنون مدتی است که در خاموشی فرو رفته‌است. البته طرفداران مجموعه می‌توانند خود را با Ghostbusters: Afterlife که تابستان سال آینده منتشر می‌شود، سرگرم کنند اما، در مورد بخش ویدیو گیم چه می‌توان گفت؟ آخرین نسخه ساخته شده از این مجموعه مربوط به ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game بود که از تیم بازیگران اصلی مجموعه به عنوان صدابازیگران بهره می‌برد.

پاسخ این پرسش را آقای ارنی هادسون (Ernie Hudson)، بازیگر نقش Winston Zeddemore می‌دهد. به گفته ایشان بازی جدید Ghostbusters در دست ساخت است و او و سایر بازیگران در حال برنامه‌ریزی برای حضور در استودیو و ضبط دیالوگ‌های آن هستند. به گفته آقای هادسون آقای Dan Aykroyd نیز جزو تیم بازیگران این بازی است. حضور بیل مری (Bill Murray) تایید یا رد نشد. آقای هاسدون از ارائه اطلاعات بیشتر نظیر استودیو سازنده و ناشر بازی خودداری کردند. ایشان همچنین از تاریخ انتشار بازی نیز ابراز بی‌اطلاعی کردند.

با توجه به اینکه دانسته‌های مربوط به این بازی بسیار کم است، نمی‌توان درباره زمان انتشار آن اظهار نظر کرد اما، بدون شک Ghostbusters قصد دارد بار دیگر به مدیوم‌های اصلی خود بازگردد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *