اخبار بازی

سازنده Until Dawn روی یک بازی چندنفره جدید کار می‌کند

اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که سوپرمسیو گیمز، سازنده‌ی بازی‌های Until Dawn و The Dark Pictures Anthology، روی یک بازی چندنفره‌ی جدید کار می‌کند.

سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) استودیویی است که اغلب به ساخت بازی‌های تعاملی در سبک ماجراجویی شهرت دارد. با این حال، به نظر می‌رسد پروژه‌ی جدید این استودیو با آثار قبلی آن متفاوت خواهد بود.

طبق گزارش GamesRadar، اخیراً یک آگهی شغلی جدید مرتبط با جذب یک طراح بخش چندنفره در وب‌سایت سوپرمسیو گیمز منتشر شده است. در این آگهی، اشاره شده است که استودیوی مذکور در حال حاضر روی یک “پروژه‌ی جدید و معرفی نشده” کار می‌کند. جزئیات آگهی شغلی منتشر شده به وجود “سیستم‌های چندنفره‌ی متنوع و همچنین مکانیزم‌های مبارزه‌ای و پیشرفت” در این پروژه‌ی جدید اشاره دارد.

با وجود آن که سری بازی‌های The Dark Pictures از المان‌های چندنفره برخوردار هستند، اما سیستم‌های مبارزه و پیشرفت جزو مواردی نبوده‌اند که این مجموعه روی آن تمرکز کند. نکته‌ی جالب در این است که آگهی‌های شغلی‌ای که حدود یک سال پیش منتشر شد، نشان می‌داد که این توسعه‌دهنده در حال کار روی یک بازی با تأکید بر «مبارزات متنوع‌ همزمان» است.

30 درصد از سهام استودیوی سوپرمسیو گیمز به شرکت نوردیسک (Nordisk) اختصاص دارد. فعلاً اطلاعات بیشتری در خصوص پروژه‌ی جدید این استودیو در دسترس نیست و باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتری باشیم.

سوپرمسیو گیمز در حال حاضر روی توسعه‌ی بازی The Dark Pictures: The Devil in Me کار می‌کند. این اثر قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای کنسول‌ها و رایانه‎‌های شخصی منتشر شود.

SAMAN Ghost of SpartaEllie
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *