اخبار بازی

عنوان Hogwarts Legacy ممکن است دارای بخش چندنفره باشد

شرکت وارنر تا الان چیز زیادی درمورد عنوان مورد انتظار Hogwarts Legacy نگفته است. حال به‌نظر می‌رسد این عنوان دارای بخش چندنفره است. با واران گیم همراه باشید.

عنوان Hogwarts Legacy بازی نقش آفرینی و جهان‌باز است که بازیکنان‌اش را در نقش دانش‌آموزی که در مدرسه Hogwarts قبول می‌شود قرار می‌دهد. بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد شخصیت‌ خود را شخصی سازی کنند. طبق نوشته‌ای در سایت بازی قرار دارد داستان بازی حول تسلط شخصیت اصلی بر جادوی باستانی می‌چرخد، به‌طور دقیق‌تر شخصیت اصلی در طول داستان متوجه می‌شود که او یک فرد عادی نیست و توانایی استفاده از جادوی باستانی را دارد. بازیکن می‌تواند تصمیم بگیرد از این قدرت در چه مسیری استفاده کند.

عنوان Hogwarts Legacy در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود ولی اعلام شد که بازی تاخیر خورده است و در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. حال طبق صحبت یکی از لیکر ها که سابقه پخش اطلاعات Star Wars Eclipse را دارد بازی در نیمه دوم ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. به‌نظر می‌آید بازی Hogwarts Legacy دارای بخش چندنفره نیز است. البته این امکان وجود دارد بخش چندنفره بازی به واسطه بروز رسانی‌های پس از عرضه اضافه بشود.

نظر شما کاربران واران گیم درمورد بازی Hogwarts Legacy چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *