اخبار بازی

خالق Silent Hill: ساختن ریمیک این مجموعه کار بسیار دشواری است

آقای کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق Silent Hill و کارگردان نسخه اول این مجموعه معتقد است ساختن نسخه ریمیک بازی‌های ژانر وحشت در مقایسه با سایر ژانرها مانند اکشن کار بسیار دشواری است و چالش‌های فراوانی پیش رو تیم سازنده وجود دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سایلنت هیل از جمله مجموعه‌های کلیدی و تاریخ ساز صنعت ویدیو گیم است. مشخصا این بازی اولین و پیشرو در ژانر خود، وحشت-بقا نیست اما، تفلیق هوشمندانه و درست وحشت روانشناختی با محیط‌های دلهره‌آور و حس تعلیق، تاثیر عمیقی را روی بازی‌های دنباله‌رو خود گذاشت و هنوز می‌توان رد آن را روی بازی‌هایی که امروزه نیز عرضه می‌شوند، دید. با تمام این تفاسیر و درست مانند اکثر آی‌پی‌های در اختیار کونامی، مدت‌ها است که این مجموعه به دست فراموشی سپرده شده و خبری از نسخه جدید آن نیست.
اخیرا و بویژه در چند ماه گذشته، شایعات فراوانی درباره مچموعه سایلت هیل به گوش می‌رسد، از ساخته شدن نسخه جدید توسط کوجیما پروداکشنز تا همکاری سونی و کونامی برای ساختن ریمیک نسخه اول. در این میان برخی از چهره‌های شخناخته شده از مجموعه نیز بالاخره نسبت به این اخبار واکنش نشان دادند.

آقای کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق Silent Hill و کارگردان نسخه اول اخیرا با وبسایت VGC مصاحبه‌ای داشته‌است. زمانی که از ایشان پرسیده شد با توجه به اینکه کپکام به سود فراوانی از طریق فروش نسخه‌های ریمیک Resident Evil 2 و Resident Evil 3 دست یافت، آیا ممکن است کپکام نیز به سراغ این موضوع برود، ایشان پاسخ دادند:

این بازی یک عنوان اکشن نیست که با بهبود بخش اکشن درست مانند Biohazard [Resident Evil] بتوانید بازی را احیا کنید. با رساندن سایلنت هیل را به سطح استاندارد امروزی و گرافیک مورد قبول طرفداران خوشنود نمی‌شوند. از همان ابتدا این بازی بر اساس اینکه چقدر چشمنواز بود، دیده نشد. به نظر من باید کانسپت بازی از اول طرح ریزی شود تا بتوان توجه مخاطب را جلب کرد.

آقای تویوما و استودیو جدید ایشان، Bokeh Game اکنون مشغول ساخت بازی Slitterhead هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *