اخبار بازی

No Way Home شاهد حرکتی از بازی Marvel’s Spider-Man خواهیم بود

تام هالند (Tom Holland)، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، خبر داده که حرکتی از بازی موفق Marvel’s Spider-Man در فیلم مورد انتظار Spider-Man: No Way Home حاضر خواهد بود.

در فیلم Spider-Man: No Way Home، برای بار اول در دنیای سینمایی مارول، شاهد رویاویی مرد عنکبوتی با اعضای گروه شش خبیث (Sinister Six) خواهیم بود. این گروه شامل ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش گرین گابلین (Green Goblin)، جیمی فاکس (Jamie Foxx) به عنوان الکترو (Electro)، آلفرد مولینا (Alfred Molina) در نقش دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)، توماس هیدن چارچ (Thomas Haden Church) به عنوان سندمن (Sandman) و ریس ایفانز (Rhys Ifans) در نقش لیزارد (Lizard) خواهد بود. طبق صحبت‌های تام هالند، یکی از حرکات مرد عنکبوتی در این فیلم از ساخته‌ی اینسامنیاک (Insomniac)، Marvel’s Spider-Man، الهام گرفته شده است.

آقای هالند پیرامون بازی Marvel’s Spider-Man گفت:

من این بازی را تجربه کردم و عاشق آن هستم.

سونی بسیار بخشنده بود و در هنگام فیلمبرداری Spider-Man: No Way Home، یک کنسول پلی‌استیشن ۵ برای ما ارسال کرد و هر زمانی که خانه بودم، این عنوان را بازی می‌کردم. عاشق آن هستم و باور دارم که عنوانی فوق‌العاده است. این اثر و تار زدن در سطح شهر، بسیار لذت‌بخش بود.

وقتی پیرامون تاثیرات این بازی روی فیلم Spider-Man: No Way Home، از آقای تام هالند پرسیده شد، جواب داد:

یکی از حرکات مرد عنکبوتی در بازی را، به طور کامل در فیلم اجرا کردیم و بسیار باحال به نظر می‌رسد.

فیلم Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۲۶ آذرماه سال جاری (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) اکران خواهد شد. همچنین بازی Marvel’s Spider-Man 2 به تازگی معرفی شده که ادامه‌ی نسخه‌ی قبل و همراه با حضور شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) و مایلز مورالز (Miles Morales) خواهد بود. بازی Marvel’s Spider-Man 2 زمانی در سال ۲۰۲۳ میلادی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *